Vi med BF Juni 2015
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Varför lär jag mig aldrig?
Vi åkte till Ikea för att göra några småinköp och äta lunch. Jag höll på att avlida!
Inte klarar jag längre av att gå mer än två steg! Gick mellan varven dubbelvikt över vagnen o maken var orolig för mig. Till slut gav jag upp o gick o satte mig i bilen, då var alla nöjda o vi fick inköpen gjorda .
Ligger nu i soffan o funderar på att gå lägga mig i sängen o vila en stund.
Så inga fler shoppingturer för mig innan bebis är här!
By the way, tror jag att jag har haft mina första förvärkar , vet att det kan dröja länge än innan fl är på G men ändå ett steg i rätt riktning
Kelsson: Hoppas det är på G för dig!
Jag har haft jobbig molvärk/mensvärk i svanken i drygt 6 timmar nu, ihållande... O sammandragningar som kommer o går, så jag antar förvärkar. Funderar på att ta mig en promenad... men är så tröötttttt...
Whizzer & Vincere: Tror inte att det är på G än på länge, var bara en riktigt svag värk som höll i sig en stund och sedan en till lite senare och inget sedan dess. Men hoppas på en hinnsvepning på onsdag hos BM och tjata till mig igångsättning hos läkaren på torsdag.
Ska oxå till BM nu i veckan, ska börja tjata om hinnsvepning nu tänkte jag :)
Usch idag känner jag mig alldeles matt. så trött och så himla less på att vara gravid. En deppdag dagen till ära.
Grattis alla mammor och blivande sådana <3
Kan inte sova riktigt nu heller.. den konstanta mensvärken har gått över i förvärkar, sammandragningar som nyper till i ryggslut och mage samtidigt.. inte direkt onda men nog för att inte kunna sova.. suck! Kan det bara dra igång på riktigt. Bebis är helvild i magen. Som att hon ska krypa ut :P Håller tummen att det händer något men vågar ändå inte hoppas ://
Kan inte sova riktigt nu heller.. den konstanta mensvärken har gått över i förvärkar, sammandragningar som nyper till i ryggslut och mage samtidigt.. inte direkt onda men nog för att inte kunna sova.. suck! Kan det bara dra igång på riktigt. Bebis är helvild i magen. Som att hon ska krypa ut :P Håller tummen att det händer något men vågar ändå inte hoppas ://
Nu verkar det vara på gång på riktigt billies och vincere! Lycka till och uppdatera gärna på vägen!
Här har det lugnat ner sig, blev inte mycket sömn inatt och sonen vaknade efter fem.. Huja. Blir att sova en runda med honom på dagen innan syrran ska hämtas :)
Har fortfarande förvärkar men molvärken är borta. Får se om det händer nå inatt.. Ska ta en långpromenad idag tänkte jag, kanske kan hjälpa till lite.