Vi med BF Juni 2015
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Jamtlandstaus: Har inte heller ork, sover bara hela dagarna. Låter dock som du har väldigt mycket ork järmfört med mig
Vincere: Håller tummarna att du får vara hemma på sonens födelsedag.
Jamtlandstaus: Tror nog att du behöver vara lite snäll mot dig själv o inte ställa så stora krav
. Är totalt imponerad över att du har någon ork kvar alls, Själv är jag helt utpumpad av att ställt in ett par tallrikar i diskmaskinen o startat den
.
Nu har här hänt grejer. I tisdags kom slemproppen i omgångar och jag fick kraftigare sammandragningar. Natten blev lugn och på onsdag morgon började oregelbundna värkar. Under förmiddagen blev värkarna kraftigare och mer regelbundna. 12.37 kom äntligen vår lille son.
Nu har här hänt grejer. I tisdags kom slemproppen i omgångar och jag fick kraftigare sammandragningar. Natten blev lugn och på onsdag morgon började oregelbundna värkar. Under förmiddagen blev värkarna kraftigare och mer regelbundna. 12.37 kom äntligen vår lille son.

Grattis!
Stort grattis!! Då blev det en liten majbebis till i Junigruppen
Blev det en bra förlossning, flyter allting på nu, hur länge var ni kvar på BB?
Malin 127/ grattis till lilla killen
Fy vilken hemsk kväll och natt jag haft med förvärkar som satte sig i ryggen och i sidan av magen dom kom med jämna mellanrum från kl:18 till 04 på natten ingen alvedon eller varma dushar hjälpte vet inte hur många gånger jsg dusha varmt, men lyckades somna två timmar och nu har det släppt. Kommer bli en lång dag i dag