Vi med BF Juni 2015
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Är det någon vaken? Kan inte sova. Haft förvärkar hela kvällen och sedan elva är det mer "värkar" fast inte onda men mer än förvärkar, känner igen känslan att det nyper till krypandes, en topp kommer och sen släpper den. Var tvungen att gå ner och börja packa färdigt väskan och insåg att jag bara packar i en sköterska, borde väl ändå räcka. Eller har ni någon hockeytrunk med er :D :D
Barnvakten är som sagt borta, o våran backupp är 10 mil bort. Där förlossningen är. Så ifall det skulle sätta igång ringer vi hit henne och så åker vi själv när hon kommit. Skulle det bli tokbråttom har jag nog någon som skulle kunna komma tills backuppen kommer. Haha.. Ja, kan ju bli spännande.
Är "bara" i vecka 38 och gick över med sonen en vecka....Så jag tror ju det är falskt alarm.
Puh,men håll tummarna att det kanske kickar igång ;P
Tack för era svar förresten.
Är fortfarande lite bubblig i magen. Det var ett tecken i mina tidigare graviditeter, att jag var risig i magen några dagar innan.. Rensar tarmen innan bebis, mysigt :D
Nä nu ska jag ta å knata upp å försöka sova lite..
Vincere/ hoppas det e på G låter som det inte är långt kvar för dig;)
Det stannade av vid tre inatt, å så upp med pojken halv sex.. Inte många timmar sömn. Blir en redig vila på dagen med honom :D
Det stannade av vid tre inatt, å så upp med pojken halv sex.. Inte många timmar sömn. Blir en redig vila på dagen med honom :D
Vincere: så spännande, bebis kan ju börja komma snart för dig .
Jag överpackar alltid så även nu, har en kabinväska full med saker. Har lite ombyte till mig själv (ifall jag får komma till BB-hotellet så måste jag ha egna kläder med mig) och några ombyten till bebis förutom bröstpump (som tar mycket plats) och aminingskupor o så.