Vi med BF Juni 2015
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Hejsan! Här kan vi som pratat & plussat i tråden "vi med bim 1-7 Oktober" samlas. Andra är självklart också välkomna :)
Kelsdon 1/ lycka till hos BM du har helt rätt att man måste ha krafter för att orka med en förlossning :)
Frallanz: Jag har ju gått igenom det redan en gång o är inte rädd för förlossningen. Men under öppningsfasen bör man ha krafter att vara uppe eller kunna sitta på en boll o studsa eller något för att underlätta. Det är det jag är rädd för att jag inte kommer att ha ork till. Själva krystandet så kom dottern på tredje värken så det är inget som oroar heller. Men som sagt när jag inte orkar stå upp för att duscha så undrar jag hur jag ska orka med ett par timmar öppningsfas...
Hur tänker ni kring kläder till bebis? Vad ska man satsa på för något? har en dotter född i april ju, så då var de långärmat och tunnare overaller.. Men hur tänker ni? Vad tar ni med i bb-väskan till bebis?
Har svårt att fatta att det bara är lite drygt 3 veckor till bf!! <3
Gasellen: Än så länge har jag bara packat några pyjamas men har tänkt att slänga i någon långärmad body och byxor också (och tunna mössor).
Hur tänker ni kring kläder till bebis? Vad ska man satsa på för något? har en dotter född i april ju, så då var de långärmat och tunnare overaller.. Men hur tänker ni? Vad tar ni med i bb-väskan till bebis?
BF-lista
2 Juni Malin921, 2:a barnet, ?
7 juni, billies, 2:a barnet, pojke
11 Juni (planerat snitt, BF 25/6), pojke
12 Juni emtfb, 2:a barnet, flicka
13 Juni minasmahjartan, 2:a barnet, flicka
13 Juni Vincere, 3:e barnet, flicka
14 Juni ChiliFrö, 2:a barnet,?
16 juni Gasellen87, 2:a barnet, ?
16 Juni Frallanz, 1:a barnet, pojke
17 Juni Kelsson1, 2:a barnet, pojke
23 Juni Famnen, 1:a Barnet, ?
20 Juni Jamtlandstaus, 3:e barnet, flicka
20 Juni Huldran, 3:e barnet
28 Juni Mammamia86, 1:a barnet, flicka
Födda
9 maj (BF12 Juni) Karro80, 2:a barnet, FLICKA
Vi fick vår dotter 19/5 och inte 9/5. Så tidig var hon inte!
Vi fick vår dotter 19/5 och inte 9/5. Så tidig var hon inte!