Cayenna skrev 2014-11-13 16:09:18 följande:
Mår du fortfarande illa? Trött?
Vid mitt andra ma gjorde jag så, köpte ett test. Det visade 3+ och med det och alla symptom var jag nöjd och glad. Sen kom den dagen med ultraljudet som visade en livlös bebis. Med det här vill jag naturligtvis inte skrämma men jag hoppas du struntar i testet för den visar ingenting.
Du hade vul 3 dec? Om jag var du skulle jag boka en tid tidigare oxå så ser du att hjärtat kommit igång. Hjärtat börjar picka tre veckor efter befruktning (helt otroligt nog!).
Jag hoppas så att det går bra för dig!
Jag är helt slut. Jobbet skickade hem mig igår få jag var skakig, kallsvettig. har ont i halsen och sonen och maken har varit febriga. Men på mig verkar det ej bryta ut. Eller om det bara är graviditeten som spelar mig ett spratt.
Har lite ont i brösten. Känner mig uppsvälld och trög i magen. Smått illamående är jag flera ggr/dag. Men lite bättre idag när jag kunnat vila.
Det är en privatklinik som inte har så många tider. Och jag jobbar väldigt mkt de närmsta v och det var enda tiden som passade med jobb och ledighet. 5/12 har jag tid. Denna 1,5 v har gått såååå långsamt. Ska försöka hålla mig borta från att handla test