• Cayenna

vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"

Här är nu fortsättningstråden för oss som nyligen plussat från tråden "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"

Här samlas vi och delar oro och tankar kring nya graviditeten. Välkommen alla!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-10 21:06
    Mom in the city, 29 år, andra barnet, BF 13 april
    Cayenna, 33 år, andra barnet, bf 22 maj
    Patricia4, 39 år, fjärde barnet, bf 17 juni
    737 dagar, 29 år, andra barnet, bf 9 juli
    Blåsippan84, 30 år, andra barnet, bf 9 juli

• Svar på tråden vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
  • mom in the city
    Cayenna skrev 2014-11-11 18:48:03 följande:

Jag har oxå samma kläder hela tiden Ser oxå fram emot att ha vilka kläder jag vill.

Hoppas den dem inte ser och att du slipper frågor. Vilken vecka kommer du vara i när du gör rul? Känns som min bm bokade mitt sent oxå då vi gjort kub. Hoppas jag känner bebis innan dess!

Kommer vara i 19+6. När fick du RUL? Eftersom det inte är första barnet är ju chansen stor att du känner något innan.
  • Cayenna
    mom in the city skrev 2014-11-11 19:09:46 följande:

Kommer vara i 19+6. När fick du RUL? Eftersom det inte är första barnet är ju chansen stor att du känner något innan.

Jag kommer vara 19+ca 3/4 om jag tittade rätt nu. Minns att jag var i 17+ med min son. Hade gärna haft lite tidigare faktiskt. Men nu har jag ju ett bra kub så får väl vara nöjd.

Hur kändes det i början när du kände?
  • Cayenna
    Kirsten skrev 2014-11-11 17:35:25 följande:

Det sätter sina spår tyvärr!

Ja efter vecka 20 har det bara rullat på, men jag vet också att de sista 5 veckorna brukar gå långsamt, men vad gör det egentligen?!:)

Försök njuta på så gott det går!:)

Vecka 20-35 går snabbast mao.

Jag njuter mer nu iallafall. Har dock illamående fortfarande och får lägga till halsbränna. Måste fixa hem medicin. Illamåendet verkar hänga med längre denna gången, men nu är det mer uthärdligt.
  • JhjärtaK

50% avklarade, whoho! Dock är det troligtvis mer än 50% då de två små kommer att snittas ut tidigare men ändå

• Patricia4
    JhjärtaK skrev 2014-11-11 21:15:05 följande:

50% avklarade, whoho! Dock är det troligtvis mer än 50% då de två små kommer att snittas ut tidigare men ändå smile1.gif

Stort grattis! Själv har jag 22% :)
  • Cayenna

50% avklarade, whoho! Dock är det troligtvis mer än 50% då de två små kommer att snittas ut tidigare men ändå

Härligt, Mer än 50%! Du får fira med några inköp

Själv ligger jag på 31%.
  • Cayenna
    Patricia4 skrev 2014-11-11 21:18:16 följande:

Stort grattis! Själv har jag 22% :)

Har du kub bokat som nästa koll? Hur mår du?
  • Blåsippan84

50% avklarade, whoho! Dock är det troligtvis mer än 50% då de två små kommer att snittas ut tidigare men ändå smile1.gif

Heja heja
  • mom in the city
    Cayenna skrev 2014-11-11 20:43:21 följande:

Jag kommer vara 19+ca 3/4 om jag tittade rätt nu. Minns att jag var i 17+ med min son. Hade gärna haft lite tidigare faktiskt. Men nu har jag ju ett bra kub så får väl vara nöjd.

Hur kändes det i början när du kände?

I början var det bara en lätt kittlande känsla, så där så man reagerade och tänkte att det kanske var bebisen men inte riktigt visste säkert, Sen kändes det som att något nuddade vid insidan och då blev jag säker, nu är det som tydliga små puffar och jag har lyckats se på magen när det rör sig.
Svar på tråden vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"