Blåsippan84 skrev 2014-11-08 08:33:48 följande:
Kom en sådan lite kraftigare huggande/skärande och sedan höll det i sig dovt, när jag var uppe och gick. Höll i sig när jag satte mig. Jag mår inte illa, känner mig dock mkt trött men det kan vara att jag håller på att bli sjuk. Lite molande i brösten. Gogglar man på symtom så här tidigt verkar "alla" vara mkt känsliga för dofter och springer på toa om nätterna. Goggle är bra men ibland inte .
Jag har mkt svårt att se mig som höggravid och mammaledig. Blir det mf så kommer jag vara mkt ledsen men mentalt tänker jag just inte så mkt på framtiden gällande detta.
Försök att låta bli Google, man blir bara mer orolig. Alla graviditeter är ju olika och symtom eller inte säger inget om hur det kommer gå. Jag har varit gravid med i stort sett inga symtom och det slutade med en son, likaså har jag haft massa symtom och ändå fått MA.
Förstår att du inte vågar hoppas, det gjorde inte jag heller förrän efter de 12 första veckorna. Nu är jag fortfarande orolig att något ska hända, inte lika mycket såklart men kommer nog inte släppa tankarna och rädslan för mf förrän bebisen är ute.
Försök så gott det går att ta en dag i taget, jag tänkte att för varje dag som gick bra var det en dag mindre att få mf på.
Håller alla tummar för dig!