• Cayenna

vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"

Här är nu fortsättningstråden för oss som nyligen plussat från tråden "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"

Här samlas vi och delar oro och tankar kring nya graviditeten. Välkommen alla!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-12-10 21:06
    Mom in the city, 29 år, andra barnet, BF 13 april
    Cayenna, 33 år, andra barnet, bf 22 maj
    Patricia4, 39 år, fjärde barnet, bf 17 juni
    737 dagar, 29 år, andra barnet, bf 9 juli
    Blåsippan84, 30 år, andra barnet, bf 9 juli

• Svar på tråden vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"
  • Cayenna
    Kirsten skrev 2014-11-09 15:30:47 följande:

Gruppen/tråden har blivit "stängd" eftersom de som fött velat hålla sina bebisbilder privata!:) Det är en hel del det är dags för nu i nov, 4 st tror jag och sen 1 i dec och jag i jan! Jag har inte varit så delaktig i den gruppen förens nu på slutet, känns som att jag har varit jättelångt efter! Men det känns skönt att ha kommit så långt och jag har tänkt på er andra!:)

Men åh, v31!!! Vad härligt, det närmar sig

Förstår att ni kör på låst tråd, man vill ju inte dela allt. Menvkul att ni tittar in här och uppdaterar lite.
  • Cayenna
    Blåsippan84 skrev 2014-11-09 18:49:36 följande:

Vi har tänkt betala ett vul vid 5/12. Är runt v 10 då. Sen får man kub ul runt v "12/13 och ul runt v 18 i Östergötlands landsting. Så 2/1 blir det kub.

Har ej haft den där huggande värken sedan i fre kväll. Har börjat smått må illa och inte alls kaffesugen. Kaffetant som jag är så ser jag det som ett gott tecken

Då har du ändå mindre än en mån till fösta kollen. Fast jag vet att det känns länge.

Bra att huggen försvann och illamående är ju ändå bra fast fet är jobbigt. Hur mådde du med sonen?
  • Blåsippan84
    Cayenna skrev 2014-11-10 09:46:26 följande:

Snart kub! Nervöööös!

Ska du göra det nu ? Lycka till!!!

Med sonen mådde jag illa runt v7-12. Men kräktes aldrig. Avskydde doften av kaffe och choklad. Och min man som älskar att mumsa choklad .

Lycka till nu!!
  • Patricia4
    Cayenna skrev 2014-11-10 09:46:26 följande:

Snart kub! Nervöööös!

Det kommer gå bra :)
  • Cayenna

Bebisen lever fortfarande! <3 Jättesöt och vinkade och svalde vatten.

Och kubdelen gick jättebra, låg sannolikhet!

Har fått huvudvärk av all spänning som släpper nu. Jag vågar hoppas och se framåt lite mer nu!

• Patricia4
    Cayenna skrev 2014-11-10 10:49:37 följande:

Har fått huvudvärk av all spänning som släpper nu. Jag vågar hoppas och se framåt lite mer nu!

Grattis till lyckat kub:))) förstår att du är lättad! Kram
  • Blåsippan84

Grattis!! Vilken v är du i nu? Risken för mf minskar ju för varje v!! Heja heja!
  • mom in the city

Åh så glad jag blir för din skull, massa grattis till lyckat KUB!!!

Känner så väl igen det där med att all spänning släpper efteråt. Jag var helt darrig i kroppen efteråt.
  • mom in the city
    Blåsippan84 skrev 2014-11-09 18:49:36 följande:

Vi har tänkt betala ett vul vid 5/12. Är runt v 10 då. Sen får man kub ul runt v "12/13 och ul runt v 18 i Östergötlands landsting. Så 2/1 blir det kub.

Har ej haft den där huggande värken sedan i fre kväll. Har börjat smått må illa och inte alls kaffesugen. Kaffetant som jag är så ser jag det som ett gott tecken

Du låter ju som bra tecken du fått.

Jag är också kaffetant och mitt sug minskade också i början. Nu är det nästan som vanligt vilket är lite synd eftersom man inte får dricka så mycket, hade varit lättare om man inte ville ha.
Svar på tråden vi har nu plussat tråd 2 från "Någon mer som precis har fått mf och vill försöka igen?"