• Kakan1976

Vi som äntligen blivit gravida i augusti 2014

Hej!

Startar en tråd för oss som äntligen blivit gravida efter att ha kämpat ett tag. Det hade varit roligt om vi i tråden plussade under ungefär samma månad, ca. augusti 2014, så att vi kan jämföra gravidsymptom. Hade också varit skönt om alla genomgått samma slags resa, IVF eller liknande, så att den förståelse också finns.

Kram Kakan

• Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida i augusti 2014
  • Kakan1976

Då hoppas vi att symptomen kommer tillbaka, att tiden går snabbt som sjutton och att allt ser bra ut på VUL. Håller tummar och tår!

• maya02

Lider med dig Ankilarsson32!!! Allt vi gått igenom med behandlingar, väntan, längtan, rädsla, förtvivlan ja listan kan göras lång! När man väl blivit gravid och den fruktansvärda rädslan att det inte ska gå hela vägen! Det är helt sjukt vad vi får gå igenom! Jag menar det är ju inte bara att hoppa upp i sadeln igen..

Jag hoppas verkligen att allt är bra med ditt lilla pyre! Gravidsymtom kan ju komma och gå! Kram på dig!

• maya02

Neeeej!! Gud vad ledsen jag blir för din skull, far vad orättvist livet är! Kramar

• Litet moln

Håller med dig Maya att IVF är fruktansvärt påfrestande både psykiskt, fysiskt och inte minst ekonomiskt! Kan det då inte bara få gå bra när man äntligen har fått sitt efterlängtade plus!!!!

• Litet moln

Jag hade testdag igår och det ser bra ut än så länge. Fick tid till VUL den 26/9.

• Kakan1976
    Litet moln skrev 2014-09-04 08:52:09 följande:

Håller med dig Maya att IVF är fruktansvärt påfrestande både psykiskt, fysiskt och inte minst ekonomiskt! Kan det då inte bara få gå bra när man äntligen har fått sitt efterlängtade plus!!!!

Ja det är för jävligt. Hur mycket ska man orka med?
    Litet moln skrev 2014-09-04 08:53:58 följande:

Jag hade testdag igår och det ser bra ut än så länge. Fick tid till VUL den 26/9.

Härligt!

• Kakan1976

Jag mailade barnmorskan igår om inskrivning och fick en första tid redan den 17/9, inkl. UL. Det är en vecka innan jag ska till Sahlgrenska så jag tar den också i hopp om att kunna känna mig lite lugnare efteråt...

Eller hur hade ni tänkt?

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida i augusti 2014