• Kakan1976

Vi som äntligen blivit gravida i augusti 2014

Hej!

Startar en tråd för oss som äntligen blivit gravida efter att ha kämpat ett tag. Det hade varit roligt om vi i tråden plussade under ungefär samma månad, ca. augusti 2014, så att vi kan jämföra gravidsymptom. Hade också varit skönt om alla genomgått samma slags resa, IVF eller liknande, så att den förståelse också finns.

Kram Kakan

• Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida i augusti 2014
  • Litet moln

Gärna en lista! Jag har inga tider än förutom familjelivs graviditetsuträknare. Enligt den är bf den 10 maj :). Jag har testdag 3 september så ringer kliniken då. Ska bli spännande med VUL!!! Längtar så...

• Kakan1976

Ok, väntar in Anki också så gör vi en lista.

Jag kan för övrigt rekommendera en rolig gravidapp som heter Babycenter. Den är på engelska men det finns små roliga saker att läsa för varje dag i graviditeten.

• ankilarsson32

Jag är osäker då jag inte har några symptom längre. Men om det går bra är beräknad BF 29 april. VUL 15 september.

• Kakan1976

Litet moln: BF: 10:e maj
    ankilarsson32: VUL, 15:e september, BF: 29:e april
    Kakan1976; VUL 23:e september, BF: 5:e maj

• Kakan1976
    ankilarsson32 skrev 2014-09-01 12:34:17 följande:

Jag är osäker då jag inte har några symptom längre. Men om det går bra är beräknad BF 29 april. VUL 15 september.

Åh, hoppas verkligen att allt står rätt till! Håller tummarna! Stor kram
  • Litet moln

Håller också tummarna att allt är ok ankilarsson. Mina symtom har också avtagit tycker jag. Är fortfarande öm och svullen om magen. Misstänker att jag blev överstimulerad även denna gång och det blir ju inte bättre av graviditet. Tar ni fortfarande Lutinus? Kanske blir det bättre när jag slutar ta dem.

• Kakan1976

Jag ser inte bilden tyvärr, är på mobilen. Har dock ingen erfarenhet av Testlagret. Jag kör alltid CB digitalt. Men av vad Litet moln säger så låter det bra!

Jag slutade med Lutinus i lördags, RD 15.

Symptomen kommer och går i början har jag hört. Själv har jag ont i brösten, lite växtvärk i magen och har faktiskt mått lite illa idag. Kan bero på att det är måndag iofs ;)

• ankilarsson32

Jo det är ju väldigt positivt. Men det här med att symptomen försvunnit gillar jag inte. Från en dag till en annan.

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida i augusti 2014