• Kakan1976

Vi som äntligen blivit gravida i augusti 2014

Hej!

Startar en tråd för oss som äntligen blivit gravida efter att ha kämpat ett tag. Det hade varit roligt om vi i tråden plussade under ungefär samma månad, ca. augusti 2014, så att vi kan jämföra gravidsymptom. Hade också varit skönt om alla genomgått samma slags resa, IVF eller liknande, så att den förståelse också finns.

Kram Kakan

• Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida i augusti 2014
  • maya02

Tagit test varje dag nu sen i söndags å det blir bara starkare för varje dag, men jag kan fortfarande inte förstå!!

Har TD på tisdag egentligen men det är ju typ 17 dagar sedan ET, men så länge orkar inte jag vänta på att testa! Har beräknat datum den 15 maj! :D

• ankilarsson32

Jag känner absolut ingenting. Och imorrn går jag in i vecka 7, nej det är nåt som inte stämmer helt klart. Alla symptom har klingat av.

• Kakan1976
    maya02 skrev 2014-09-03 13:13:22 följande:

Tagit test varje dag nu sen i söndags å det blir bara starkare för varje dag, men jag kan fortfarande inte förstå!!

Har TD på tisdag egentligen men det är ju typ 17 dagar sedan ET, men så länge orkar inte jag vänta på att testa! Har beräknat datum den 15 maj! :D

Härligt!

Några symptom? Jag fick en riktigt illamåenderush här idag :(. men det släppte igen och nu mår jag bara pyttelite illa igen...
  • Kakan1976
    ankilarsson32 skrev 2014-09-03 13:31:45 följande:

Jag känner absolut ingenting. Och imorrn går jag in i vecka 7, nej det är nåt som inte stämmer helt klart. Alla symptom har klingat av.

När slutade symptomen? Vad kände du innan? Hoppas verkligen att det fortfarande är en liten bebis i magen.

Stor kram
  • maya02

Större bröstet som ömmar, men det verkar sakta men säkert försvinna å lite mensvärk då och då.. Vill ha mer ont i brösten! Vill ha mer symptom, men är ju såklart fortfarande tidigt..

Ja det här med symptom kan ju göra en knäpp! Får jag mensvärk tänker jag direkt att nu är det kört, å får jag inte det tror jag nåt är fel för det..

• ankilarsson32

Symptomen försvann i söndags ungeför. Jag hade jätteömma bröst, metallsmak, mådde lite illa, öm i livmodertrakten. Men nu, inget.

Svar på tråden Vi som äntligen blivit gravida i augusti 2014