Lilly2013 skrev 2015-12-13 04:44:03 följande:
Ja jo. Man tänker på fet hela tiden.
Ja både trombyl o progesteron. Sen har jag även fått Progynon. Trombylx1 crinone x2 och Progynon X3.
Din stackare. Märkte du inget förän på vul då.?!Hur gick det idag?
Varje gång dom valt tabletter till mig alla gånger intim 2 så har de ändå fått skrapa mig sen. Man undrar ju hur många skrapningar man kan gå igenom.
Vilken jäkla julklapp liksom. Fast man vill samtidigt bara ha det överstökat så man kan få sätta igång o plåga sig igen.
Hoppas det gått bra trots allt.
Blev cytotec i lördags. Mitt eget val att försöka m det eftersom min klinik inte vill göra ny insättning förrän ca 4 mån efter skrapning. Men är tveksam till om d funkat, känns inte som om jag blött ut tillräckligt mkt. Ska försöka få tid hos gyn o kolla. På kk får man bara återbesök hos bm om fyra veckor för att kolla hcg...känns rätt värdelöst.
Har du själv märkt att tabletterna varit otillräckliga el gjorde de koll efteråt? Vilka veckor var du i då? Förra gången blödde jag massor, utan cytotec, men allt var kvar. Nu har blödningen varit mkt mindre men kanske har d funkat ändå...? Man kan ju hoppas.
Vi såg hjärtverksamhet 6+1 och 8+1, men 10+0 var det stilla...märkte inget, men var otroligt orolig eftersom det hänt en gång tidigare. Så jag tog verkligen en dag i taget från första vul. Känner mig rätt uppgiven idag.
Kram o håller tummarna för dig o er!