• Jamtlandstaus

Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)

Hej
    Är 71:a med önskan att få ett syskon till vår dotter född 2012.
    Åldern är ju lite emot en nuförtiden men än finns hopp om att lyckas. Vill du som jag hitta andra i samma ålder att dela längtan och väntan på ett plus så haka på här!
    Jag fick ett MA i mars och försöker nu igen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-26 15:29
    www.familjeliv.se/forum/thread/74051058-prese...

www.familjeliv.se/forum/thread/74051033-bim-l...

Här är länkarna till både BIM-lista och presentationstråd så nu är det bara att fylla i allt eftersom, om man vill.

• Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)
  • Nr 3 på G

önskar mannen ville ha en till, längtar redan efter att vara gravid igen :) och bebis här hemma är inte ens 3 månader....jaja jag är skadad :D

• Freje
    Nr 3 på G skrev 2015-10-08 10:59:44 följande:

önskar mannen ville ha en till, längtar redan efter att vara gravid igen :) och bebis här hemma är inte ens 3 månader....jaja jag är skadad :D

Ha ha, tänkte samma sak igår. Är ju jättenöjd med två, och lillan är snart 6 månader. Men ändå så finns en liten längtan där.
  • Poohbaby

7 oktober kom lillebror Torbjörn. 3575g och 50 cm. Kom med sugklocka. Inte riktigt landat än men ville uppdatera lite iallafall. Vi är kvar på BB.

• längtar74
    Poohbaby skrev 2015-10-10 16:45:04 följande:

7 oktober kom lillebror Torbjörn. 3575g och 50 cm. Kom med sugklocka. Inte riktigt landat än men ville uppdatera lite iallafall. Vi är kvar på BB.

Grattis!! Vilket härligt namn Skönt iaf att allt gick bra - hoppas att ni båda snart har återhämtat er o får åka hem.
  • Helenisen

Grattis! :) Har för mig vi hade bf ganska nära varann? Jag har bf 12/10, men känns dom om hon tänker stanna kvar i magen gör evigt, inga känningar alls!
  • Jamtlandstaus

Stort grattis!! Verkar som om ni haft det tufft, hoppas nu att lugnet kan få infinna sig!
    Kram
  • Jamtlandstaus
    Anonym (Mini) skrev 2015-10-07 20:33:37 följande:
    Tack så mycket! :) Har som sagt precis haft äl så är inne i den svängen. Någon mer som är på samma plats? Så man kan diskutera symptom mm  Har inga stora förhoppningar, lika bra det så man slipper bli besviken. Borde vara i äl +4 nu.Typ. ;)

En annan sak. Har den här sidan som favorit men kommer inte upp som ny händelse när någon skriver. Någon som vet hur man fixar till det? 
    Välkommen tillbaka Mini, hoppas det blir plus på stickan snart igen!!
    Teknik verkar inte vara något prioriterat område för Familjeliv Är det appen eller dator som du menar?
  • Jamtlandstaus
    Freje skrev 2015-10-08 11:32:52 följande:
    Ha ha, tänkte samma sak igår. Är ju jättenöjd med två, och lillan är snart 6 månader. Men ändå så finns en liten längtan där.
    Så känner jag oxå det ibland o ibland inte... :) när vet man att man är klar haha?
Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)