• Jamtlandstaus

Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)

Hej
    Är 71:a med önskan att få ett syskon till vår dotter född 2012.
    Åldern är ju lite emot en nuförtiden men än finns hopp om att lyckas. Vill du som jag hitta andra i samma ålder att dela längtan och väntan på ett plus så haka på här!
    Jag fick ett MA i mars och försöker nu igen!

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-09-26 15:29
    www.familjeliv.se/forum/thread/74051058-prese...

www.familjeliv.se/forum/thread/74051033-bim-l...

Här är länkarna till både BIM-lista och presentationstråd så nu är det bara att fylla i allt eftersom, om man vill.

• Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)
  • Helenan

Grattis Feona! Så himla spännande, nu håller vi tummar och tår för dig också att allt ska gå bra. (Y)

• Anonym

Jaha, det där (Y) skulle föreställa en "tummen-upp" symbol men det funkade då inte alls här.

• Jamtlandstaus

STORT GRATTIS Feona!!! Vad roligt!!

Välkomna hela drösen av nya till tråden!!

Helenan, vi hoppas på att det är tidiga gravsymtom och om det inte är det så skäms inte för att du trodde det, där har vi alla varit. Vi känner ju efter väldigt mycket nu när vi så gärna vill!!

Själv har monitorn visat på rekordtidig ÄL så här ska sexas!

• Helenan

Ah! Då har du en trevlig söndag framför dig förstår jag, fniss! Lycka till.

• 10barn

Hej alla:) vill bara ingjuta lite hopp.... Jag är 43 år i november och ska strax föda mitt 11:e barn. Nu är vi alla olika men det är ju roligare att höra att det går istället för att höra att det är omöjligt:) jag tror att jag är nöjd efter detta men det har jag ju sagt förr....;)

• Anonym

Tacka alla för fina lyckönskningar och nu håller vi tummarna för mera plus i tråden :)

Nu till en fråga, denna månaden har jag använt Progesterall kräm och 1/4 dels Albyl minor. Vet någon här inne hur man skall trappa ner eller sluta med dessa?

Tack på förhand

• Anonym
    weeme skrev 2014-08-30 00:13:05 följande:
    Men så konstigt jag måste ha klickat i anonym av misstag i går, jag är denna filuren;
    Och denna text blev fet stil, undrar hur min dator mår egentligen..

Grattis Feona!! Alla plus är hoppingivande.

Sawgni, min gyn sa när jag var i din ålder och försökte att det bara var att se till att ha sex var tredje dag månaden igenom så behöver man inte kolla ÄL med mera. Så klart måste man inte ha koll på ÄL men med sviktande fertilitet är det lite värre om man måste ta till hjälp och så. I mitt fall måste jag veta fort när jag är gravid för att höja levaxinet då jag haft tidigt avstannade graviditeter innan jag började med det.

10barn, underbart!!! Du kanske kan ställa upp som surrogatmamma Flört. Jag hade nog haft 10 barn om jag börjat i tid, detta är ju livet att få barn. Nu när jag hittat en far till barn är det för sentGråter

• CinnamonGirl

Jag och karln har sexat var och varannan dag i tre veckor nu. Jag är på dag 28 idag och har tyvärr inte fått utslag för ÄL. Använder fertilitetsmonitorn från Clearblue och har haft två markeringar i 12 dagar, imorse sjönk den till en markering.

(Fertilitetsmonitor ger 1 markering = inte fertil, 2 markeringar = "ÄL på gång", 3 markeringar = peak... ja ni fattar *ler*)

Jag blir lite nerslagen, men kommer naturligtvis komma igen. Hoppas nu bara mensen kommer som den ska, så jag får börja med munkpeppar.

Gräv inte en grop åt andra, det kan de göra själva...
  • weeme

Men nu är jag anonym igen?! Är det så att jag aktivt måste välja att inte visas som anonym i vissa trådar? Är inte så haj på FL. Det är alltså jag som skrev ovanstående. Vet inte hur man korrigerar inlägg heller, eller om man ens kan det?

• Anonym
    weeme skrev 2014-08-31 12:45:47 följande:

Men nu är jag anonym igen?! Är det så att jag aktivt måste välja att inte visas som anonym i vissa trådar? Är inte så haj på FL. Det är alltså jag som skrev ovanstående. Vet inte hur man korrigerar inlägg heller, eller om man ens kan det?

Haha, inte ovanstående för Cinnamongirl han med ett inlägg men det innan det..
Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)