Inlägg från: weeme |Visa alla inlägg
  • weeme

Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)

Men så konstigt jag måste ha klickat i anonym av misstag i går, jag är denna filuren;
    Anonym skrev 2014-08-29 11:57:52 följande:

Jag hoppar på... Fick MA/ ofostrigt gravid i tio veckor som tog slut för tre veckor sedan, nu ska vi försöka igen. Känns som  om hoppet är ute vid 44 men vill så gärna få ett syskon. Hoppas du får en fin äggblåsa och att allt ordnar sig denna månaden Linneasvea!

• weeme

Men nu är jag anonym igen?! Är det så att jag aktivt måste välja att inte visas som anonym i vissa trådar? Är inte så haj på FL. Det är alltså jag som skrev ovanstående. Vet inte hur man korrigerar inlägg heller, eller om man ens kan det?

• weeme
    Anonym skrev 2014-08-31 12:46:42 följande:
    Haha, inte ovanstående för Cinnamongirl han med ett inlägg men det innan det..
    Suck. Ok ska försöka komma ihåg att jag måste klicka i mitt namn i denna tråden, det hoppar till anonym igen. Knepigt?!
  • weeme

MEN grrrrr ovanstående skrev jag men glömde klicka i min signatur. Varför?!?!! Blir det så?

• weeme
    Anonym skrev 2014-08-31 12:50:24 följande:

De flesta förstår nog att det är du som är Anonym i inlägg 127, weeme.

Jag blir snart tagen för Troll.Förvånad
  • weeme
    Jamtlandstaus skrev 2014-08-31 17:46:19 följande:
    Vad är ovitrelle?

en spruta som gör att det mogna (eller omogna vet ej) ägget lossar. Jag har regelbunden mens men kortare cykel än när jag var ung, 14 dagar mellan mens och "ÄL" men sedan efter ÄL får jag snabbt mens som är mycket lite och kort. Jag har haft cystor i äggstockarna flera gånger när de kollat, nu fick jag förklaringen att de cystorna är ej lossade blåsor som fortsatt växa men ej lossat. (eller spruckit eller vad man nu säger). Vilket då gav mig iden att mina skräpiga ägg mognar till men ej lossar. Då är det ju inte pergotime jag skulle behöva utan ovitrelle som gör att de inte blir cystor utan släpper...

Ps. Här är det inte padda eller mobil som gäller utan antika varianten, men min dator släpper iväg mina meddelanden som anonym om jag inte väljerDrömmeri denna tråden. Har inte hänt annars (fast jag skriver inte så mycket på FL).
  • weeme

Virgin mary varje kväll, mums!! Eller vad det är bloody marys motsvarighet heter utan alkohol.

• weeme

Jamenvisstvardetjag som glömde kryssa i att jag inte är anonym i förra inlägget!!

• weeme
    Jamtlandstaus skrev 2014-09-05 16:19:26 följande:

Jag har nu fått kontakt med supporten och de meddelar att det är det nya sättet nu att skriva inlägg...Foten i munnen och inte någon inställning jag gjort.

Jag gav feedbacken att de borde tänka om på det så att default åtminstone sätts till att om man inte väljer något som skall de bli icke anonymt.
    Kanske bra om fler tycker till!
    Det var svårt att hitta supporten men när jag gick in i gamla sajten så hittade jag det längst ner. Valde där Info&Support och sedan Övrig support.

Så tillsvidare behöver vi vara noga när vi sitter vid en dator och är i nya sajten för i den gamla versionen som sagt så funkar det som vanligt...

Men så korkat av dem, hur tänkte de då?! Jag får anstränga mig och klaga jag med, en annan dag.
    *åssa var det klicket* (weeme)

Jo, jag beställer från testlagret. Erbjudanden då och då, toppen!
  • weeme

Mens här också 6-7 dagar efter eventuell ÄL. Kort cykel, jajamän!! Om jag nu hade ÄL. Kände inte den, känner inte att jag har mens heller. Har alltså tappat känseln helt, bläää. Nu ska jag i allafall starta pergotime denna månad, så mensen är inte bortkastad, jag är inte i klimakteriet än weheee!

Har ett paket apotekets ÄLtest ska ta dem denna månad. Köpte när ett apotek här la ner och reade ut. De är bara en vanlig sticka, men tänkte att det kanske är bra att testa en ny sort.

Jag har börjat sälja av bebissaker, när sista är såld kanske jag är gravidSkrattande (får gömma lite så det går snabbare). Ååå jag längtar efter att få vara kissenödig jämt, få stora bröst, inte orka en trappa på tre steg. Ja, man kan längta ihjäl sig. Undrar om jag kommer få uppleva det igen.

Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)