Inlägg från: weeme |Visa alla inlägg
  • weeme

Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)

Jag hoppas så klart på pergon men inser att ovitrelle hade varit grejen..

Inte bara jag som har kort cykel, men jag är "gravid" varje månad efter ÄL till mens dvs. kanske tio dagar max. Den som lever på hoppetDemon

• weeme

Mensfest fadiralla... Suck.

Det enda jag boostar med nu är vitaminer och mina egenodlade extranyttiga morötter. Bidrottninggelen blev jag superdålig av så den vågar jag inte ta mera av tror jag. Nu läser jag på om pergo...

• weeme
    Nr 3 på G skrev 2014-09-08 21:17:10 följande:

3: an i magen på bilden nu kämpar vi med nr 4 Skrattande
    Ha, jag gillar bilden men trodde också du var gravid!
  • weeme
    Feona skrev 2014-09-09 23:01:20 följande:

Ovan va ju jag Feona som missade klicka igen!

Pust, jag känner igen den känslan, ovan är det mina två inlägg!! Glömde kryssa.

Varför är det fortfarande tillåtet att använda cytotec?! Helt galet ska kvinnor behöva störtblöda sig igenom sina redan traumatiska MF/ MA i århundraden innan "de" kommer på en riktigt medicin åt oss? Helt sjukt. Men det sparar pengar åt vården. (Tror de i alla fall, undrar det med alla komplikationer, men det sparar en skrapning. Om de har tur).
  • weeme

Har ingen erfarenhet av PMS (är ilsken ändå). I dag börjar jag pergotimekuren hoppas jag inte blir deppad av den! Ja, inte mer än vanligt då.

• weeme

Ajdå, mycket att ta ställning till! Går det inte att åtgärda bråcket först? Vet att det kan göra vansinnigt ont när bråcket kläms under graviditeten, men det beror säkert på var/ vad man har för bråck!

Jag är också fet, är man kort och väger en del så hamnar BMI på fet väldigt lättFörvånad även om jag ligger i undre gränsen måste jag försöka bita ihop mot smärta och röra mig mer!

• weeme

Nu är det jag mittinatten igen, lugnt när alla sover..

Körde aftonbladets viktklubb en gång, det funkade då. Nu gick jag upp vid IVF-försöket och graviditeten, förra graviditeten gick jag ner 7 kg så det var lite oväntat. Att få veta att ens kropps ålder är typ -80 skulle sporra, haha, men 51 där är man ju snart Tyst.

Min dr sa att D-vitamin och folsyra är bra. Jag åt bidrottninggele men blev så illamående av det att jag slutade. Tomatjuice vore ingen uppoffring det älskar jag, speciellt Virgin mary! Som man känner sig emellanåt vore en extra bloody mary kanske ett alternativ, men inte nu när man ska boosta...

Min sega dator vågar jag inte göra någon lista med, men;

Weeme 44 år bor i västra Götaland och fick MA i augusti.

• weeme

Skicka ut dem med barnen vettja!!! I andra änden av stan så hinner ni. En snabbis alltså.

Min mens var ovanligt riklig, men det satt ju hinnor kvar från graviditeten så det var nog därför. Tog slut som den skulle utan att småblöda länge i allafall, skönt! Kan knappt fatta att jag nyss var gravid, snälla goda vem som helst ge mig en bebis nu! Eller, ge oss alla varsin, minst en var!

• weeme

Ja, det var ju jag då som skrev förra inlägget också. Suck.

• weeme

Hoppas också på inga problem med cystan, den är säkert bara en förväxt äggblåsa?!

Svar på tråden Vill ha ett barn till efter 40+! Häng på du som oxå har de planerna, alla trådar verkar ju mer eller mindre döda i denna kategori... :-)