Hej alla, skriver här med - svamlande, långt inlägg, måste bara få "tänka högt" lite här hos er...BIM igår, men varken mens eller plus. Testade på normalt test, 25-nånting-test i går morse. Sedan i torsdags har jag sanslöst ont i brösten, främst bröstvårtorna, (kom även nån droppe ur dem när jag tryckte lätt), molvärk mest hela tiden, trött som en gris, humöret pendlar....men sen har jag även - äckelvarning- haft lätt ljusrosa/aprikosa spottings sedan i lördags, mest när jag torkar mig, ytterst sällan i övrigt. I vanliga fall brukar jag få spottings några dagar innan mens, fast då "jämnare", för att nästan upphöra dagen innan mens, nu är det som den dagen innan, fast i 4 dagar drygt. Ingen mensvärk heller, bara molvärk som är väldigt lokal precis ovanför "venusberget" eller vad det nu kallas. Hade sex varje dag mellan 14-23 aug, ägglossning ca 17 (äggvita), så har nog inte missat den, men fattar inte vad som händer i min kropp... Låghormonare var jag inte för 14 år sedan, då jag plussade med dottern 5-6 dagar innan BIM, kan man bli låghormonare? Eller så är bara mensjäveln sen på ren jävelskap? :( Köpt ett CB digital med veckoindikator som jag tänkte testa med på fredag, mest pga att jag fyller år (40!) på lördag, så jag vet om jag kan sippa på ett glas, eller hitta på nån ursäkt till vrf jag inte kan, då det känns lite i tidigaste laget att informera nån (annat än sambon då) Idag var jag yr/vimmelkantig, disträ och trögfattad har jag varit i över en vecka nu. Vet inte vad jag ska tro...