Nr 3 på G skrev 2014-09-05 21:23:53 följande:
Har helt gått tillbaka till den gamla versionen, hittar bättre, slipper kryssa och det är mycket enklare att redigera :) iaf om man som jag använder datorn vet inte om den nya funkar bättre på telefonen
Idag fick jag iaf mina g-test så nu får vi se hur länge jag lyckas hålla mig har ju inte helt 100% regelbunden mens utan den pendlar mellan 25-29 dagar så om jag går på en kort cykel så är onsdag BIM, tycker mig känna en välbekant "tyngd" i nedre delen av magen men jag har ju lyckats lura mig själv förr åååå denna väntan! Andra tecken som börjar dyka upp men som lika gärna kan vara PMS är humörsvängningar, fick nyss ett utbrott på ungarna och innan idag satt jag och grät för att det var en fin låt på radion, fullständigt normalt beteende
Då har du ju i alla fall nedräkning
även om det kan vara allt från onsdag till och med nästa söndag och det känns ju ganska långt..
Vart köper ni era tester ifrån? Förra gången det var aktuellt så tror jag jag köpte ÄL-test från
billigatester.se (?) och gravtest köpte jag CB på Apoteket.
I dag tog jag mig ett glas vin. Hoppas det blir sista glaset på ett bra tag... (tja det kan det ju bli även om jag inte blir gravid om jag bestämmer mig för det). Köpte en brieost häromdagen. Var nog flera år sedan jag åt det fast jag tycker väldigt mycket om det (bättre än godis och sådant). Brukar alltid bli sugen på dessertostar då jag blivit gravid och inte kan äta det. Sedan då jag ätit halva osten kom jag på att listeria väl har en inkubationstid på upp till tre veckor och då borde det ju vara så att man ska undvika sådant även tre veckor innan man blir gravid, fast det kanske är för långsökt...
Trevlig fredagkväll!