• mizzidus

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Tog detta test måndagen den 21 juli och ska till barnmorskan den 11 augusti och jag är både exalterad och livrädd på samma gång!

Tänkte om någon skulle vilja följas åt och dela med sig bilder tillsammans på denna tråd? Samt generell diskussion och tankar om så önskas!

Mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-28 00:09
    www.familjeliv.se/forum/thread/73686231-bf-listan-for-oss-i-bf-mars-2015-traden

Länk till BF-listan!
  • Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
  • Madelia
    KarinIngrid skrev 2014-09-18 15:14:09 följande:

Jag har inte ens facebook :)

Så jag hoppas verkligen att inte tråden dör bara för att det skapas en grupp där!

Jag är också kvar här i tråden. Jag är ingen flitig Facebook användare :)
  • Villhaenbebbe
    KarinIngrid skrev 2014-09-18 15:16:05 följande:
    Det låter bra det! Jag gillar den här tråden!
    Fin mage förresten :) :)

Jag har så svårt att avgöra om min mage växer pga bebis eller inte. Idag känns den mjuk och pluffsig, men större än vanligt..
    Svårt det där, längtar såååå mycket tills jag får en rejäl kula :)
  • KarinIngrid
    Villhaenbebbe skrev 2014-09-18 15:18:00 följande:
    Fin mage förresten :) :)

Jag har så svårt att avgöra om min mage växer pga bebis eller inte. Idag känns den mjuk och pluffsig, men större än vanligt..
    Svårt det där, längtar såååå mycket tills jag får en rejäl kula :)
    Tack!
    vissa dagar känner jag mig bara superpluffsig, andra uppsvullen som en spärrballong! idag känner jag mig inte så uppblåst men ja du ser ju själv, magen är där!
    Men jag känner mig enorm med tanke på att det bara är v 14!
  • Ninat
    Villhaenbebbe skrev 2014-09-18 15:11:26 följande:
    Haha, alltså facebook är inte riktigt min melodi, men om jag går med, kommer inte alla kunna se det då? 
    Jag vill inte outa på facebook än! 

Men om fallet ej är så kan jag gå med, kul att se alla "på riktigt" isf :) :)
    Jag kan ju göra den "hemlig" men då måste ni lägga till mig på fb först eller skriva vad ni heter så jag kan bjuda in er :)
  • snö 81
    KarinIngrid skrev 2014-09-18 15:14:09 följande:

Jag har inte ens facebook :)

Så jag hoppas verkligen att inte tråden dör bara för att det skapas en grupp där!

Jag blir kvar här så det blir inte helt tomt :)

För mig finns ingen anledning att byta från ett form till ett annat.
  • snö 81
    KarinIngrid skrev 2014-09-18 14:50:10 följande:

Ok nu har jag samlat mod till mig, här kommer bild på magen. v 14
    känner mig ENORM!

Jättefin mage!

Jag har gått in i v.15 idag eller 14+0 beroende på vilket räknesätt man vill använda så ikväll blir det foto igen för mig :)

Förra graviditeten fotade jag en gång i veckan från v.12 och så har det hittills blivit även denna gång.
  • SvanE
    snö 81 skrev 2014-09-18 15:37:15 följande:
    Jättefin mage!

Jag har gått in i v.15 idag eller 14+0 beroende på vilket räknesätt man vill använda så ikväll blir det foto igen för mig :)

Förra graviditeten fotade jag en gång i veckan från v.12 och så har det hittills blivit även denna gång.
    Vilka fina magar ni lägger ut! :) Min har precis börjat visa sig så inte många hittills som "tror" på mig när jag säger att jag är i V. 14+5 :)
  • snö 81
    SvanE skrev 2014-09-18 18:47:48 följande:
    Vilka fina magar ni lägger ut! :) Min har precis börjat visa sig så inte många hittills som "tror" på mig när jag säger att jag är i V. 14+5 :) php3v8QlS34044.jpg
    Jättefin mage, skönt att den inte är så stor.
  • Chuckiiii
    laila88 skrev 2014-09-18 08:12:10 följande:

Ja precis!:) Det var exakt den barnmorskan jag behövde i det här läget, det kände nog ödet eller något på sig ;D

I helgen ska jag å köpa ett tungt bord, ett riktigt massivt soffbord. Undra hur dåligt det är å lyfta tungt nu? :/

Jag lyfter tungt nästan varje dag på jobbet. Är i vecka 13. Så länge det känns ok i kroppe n så är det nog lugnt! Lyft rätt bara, rak ryggmärg böjda ben;)
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?