BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
Beräknat datum 28mars, enligt nån app.. Första gången. Läskigt!
29 bast boende i Göteborg, finns det fler göteborgare här?
Beräknat datum 28mars, enligt nån app.. Första gången. Läskigt!
29 bast boende i Göteborg, finns det fler göteborgare här?
Vi bor i Johanneberg :)
@Chuckiiii Vi bor i Göteborg :)
Nej, vi har en kille på snart tio månader :) efter många tankar fram och tillbaka så hade vi kanske som tur var tänkt att det vore bra om barn nummer två kom hyfsat tätt... Men att det skulle gå så här lätt hade vi inte riktigt tippat :) men pyret i magen är mer än välkommet :)
Har ni berättat för era nära och kära ännu eller tycker ni att det är för tidigt? Reaktioner på personer som får veta det? :) Lite nyfiken!
Än så länge så vet hela min familj plus två kompisar till mig plus chefen på jobbet vet om det också. Erik (sambon) tror jag inte har sagt något till sin familj och vänner ännu men det blir senare.
Jag har bara fått positiva kommentarer och grattis o.s.v . så jag känner att jag har ett stort stöd ifrån många omkring mig :)
Jag har berättat för mina 2 närmsta vänner men är bara i v4 så det känns lite tidigt att sprida det mer just nu, men frågan är om man kan hålla sig nästa gång man träffar mamma (det är hennes första barnbarn). Ska man hitta på något roligt sätt att säga på eller bara säga lite sådär i förbifarten...? :) Hi hi
Idag känns det som att illamåendet slog till! Känt av det litegrann men inte så mkt innan.
Blir att köpa ett gäng bubbelvatten på väg till jobbet och hoppas att butiken jag jobbar i har väldigt få kunder idag!:/
Hos oss blir det nog skötbord på badkaret, alternativt i det som ska bli barnrum(bor i en trea).. Men känns ändå skönt att ha det i badrummet, trots att det är väldigt litet!
någon mer än jag som har GRYMT ont i brösten? att ta av BH:n är AJ AJ AJ!
Ibland när man har barnen i famnen på jobb så råkar de sätta armbågen rakt på brösten och då håller jag nästan på att skrika av smärta
Hej! Hoppar oxå in här. Är i v.8 och ska till bm i slutet av augusti. Humöret har varit tok upp och ner:/ nu är tröttheten här, och mår illa till och från, inge kräk än men varit grymt nära!!!tur man har semester än:) har era magar vuxit??