• mizzidus

BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?

Tog detta test måndagen den 21 juli och ska till barnmorskan den 11 augusti och jag är både exalterad och livrädd på samma gång!

Tänkte om någon skulle vilja följas åt och dela med sig bilder tillsammans på denna tråd? Samt generell diskussion och tankar om så önskas!

Mvh

TRÅDSTARTARENS TILLÄGGSKOMMENTAR 2014-07-28 00:09
    www.familjeliv.se/forum/thread/73686231-bf-listan-for-oss-i-bf-mars-2015-traden

Länk till BF-listan!
  • Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?
  • snö 81
    LillLouise84 skrev 2014-09-18 07:23:30 följande:
    Det var inte riktiga sammandragningar utan som en blandning av sammandragning och att magen liksom blir sprickfärdig när jag ätit. Jag ser höggravid ut redan nu.

Vi har väl bf samma dag? Jag tycker att det känns som min livmoder är uppe vid naveln redan, kan det vara så? I så fall har den växt grymt mycket sista tiden.
    Ja, visst har vi väl samma dag - 18/3?!

Min mage verkar ha gjort en spurt senaste veckan för nu känns den väldigt stor.
  • snö 81
    snö 81 skrev 2014-09-18 10:31:50 följande:
    Ja, visst har vi väl samma dag - 18/3?!

Min mage verkar ha gjort en spurt senaste veckan för nu känns den väldigt stor.
    Och jo, jag känner livmoderkanten ca 1 cm nedanför naveln
  • irissiri
    KarinIngrid skrev 2014-09-18 10:32:51 följande:

Jag tycker att min mage exploderat sista veckan! det känns som att alla stirrar på den nu!
    :)

Vilken vecka är du i? :)
  • irissiri

Jag är i v 13 och känner ingen livmorderkant... Känner ni tydligt eller hur bär ni er åt :)? Ev känner jag något men då en hel decimenter från naveln, i anslutning till ett bikinisnitt jag tidigare gjort, dvs direkt ovanför bäckenet.. 

• KarinIngrid
    irissiri skrev 2014-09-18 11:47:14 följande:
    Vilken vecka är du i? :)

v 14 nu!
    och nu känns det som magen är såå synlig!

• Ninat

Bebis vinkade till mig idag på kub! Vilken magisk känsla att se hen röra på sig <3 siffrorna var bra också!

• KarinIngrid
    Ninat skrev 2014-09-18 13:33:02 följande:

Bebis vinkade till mig idag på kub! Vilken magisk känsla att se hen röra på sig <3 siffrorna var bra också!

Härligt att höra! grattis!
  • snö 81
    Ninat skrev 2014-09-18 13:33:02 följande:

Bebis vinkade till mig idag på kub! Vilken magisk känsla att se hen röra på sig <3 siffrorna var bra också! phpFdUNq095175.jpg

Vad roligt! Skönt att du fick bra siffror.

Vilken vecka är du i?
Svar på tråden BF Mars 2015! :) Någon som vill följas åt?