Froststar skrev 2014-07-02 22:22:33 följande:
Som svar på TS. Det är du som får stå ditt kast. Om du nu väljer att skaffa ytterligare en unge så är det upp till dig. Det berättigar inte till att svina med umgänget och sabotera för alla. Jag har läst några av dina inlägg, sedan orkade jag inte fler. Dina barn är ett typiskt exempel på skilsmässobarn som det är synd om för att de får dras med en kvinna som inte ser till deras bästa. Den kvinnan är du. Klart att de säger att de inte vill till pappa när du istället för att förmuntra och främja ungänget går omkring och planerar och pratar om bebis och att de får ett litet syskon och annat liknande BS som gör att barnen inte gärna vill till pappan.
Han har ingen skyldighet att köra dubbelt så långt för att du planerar kasst. När han redan nu kör 8 mil när han lämnar och ytterligare 8 när han hämtar. Du borde köra hälften av det där för det är bådas ansvar att barnen får umgås med sina föräldrar. Se till att hålla dig till umgänget som gäller. Annars hoppas jag att han hittar en underbar kvinna som verkligen är snäll mot hans barn, beger ensam vårdnad och försvårar det för dig på alla sätt. Barn brukar fatta så småningom vem som är snäll och vem som är svin. Det kallas för karma det som sedan sker.
Hahaha, kan inte annat än att skratta, du vet inte ens en bråkdel om honom och så skyddar du HONOM.
På vilket sätt svinar jag med alla??
Jag har uppmuntrat barnen under så många år men det är han som hela tiden lovar dom saker och sen sviker. Det är nog det dom har gjort nu seru, upptäckt vem det är som alltid finns där för dom och vem som är svinet här.
Han är kvinnomisshandlare. Han misshandlade mig, flickvännen efter mig och det skulle inte förvåna mig om det pågår med den nuvarande också så att påstå att jag inte ser till barnens bästa är bara skitsnack. Vem sjutton vill åka till någon som beter sig så!!??
Ensam vårdnad, ha! Han skrev över vårdnaden på mig för att han inte ville ha det ansvaret.
Han kommer aldrig att ta ansvar.
Du ifrågasätter inte varför han inte hört av sig på en vecka till mig om han nu är så angelägen om att träffa sina barn och inte gjort upp något sommarschema för att ha dom!??
Du vet verkligen inte alls vad du pratar om och hade du vetat bara en bråkdel av allt han har gjort och inte gjort genom åren så hade du nog inte resonerat som du nu gör.
Jag tycker faktiskt synd om dig som häver ur dig saker som du inte vet ett smack om.