Min man drunknade
Mår så dåligt! Min man drunknade i en sjö i måndags då han paddlade kanot med vår 5-åriga son. Dykare letar fortfarande efter honom! Vad gör jag nu?
Mår så dåligt! Min man drunknade i en sjö i måndags då han paddlade kanot med vår 5-åriga son. Dykare letar fortfarande efter honom! Vad gör jag nu?
Beklagar sorgen och skickar massa styrkekramar!
Kan verkligen rekommendera dig att ta kontakt med en diakon. Du behöver inte vara troende för det.Dom brukar vara fantastiska på att lyssna och hjälpa till praktiskt!
Hade själv ovärderlig hjälp av en diakon när min dotter dog för 3 år sen.
Massa kramar på dig och dina barn och jag håller tummarna för att dom nu hittat din man!
Beklagar din och dina barns förlust och stora sorg. Så fruktansvärt.
Anonym (Oj): ge dig!
TS: jag beklagar det som hänt! Finns inga ord för vad du går igenom. Ta till dig av de inlägg som känns bra och ignorera de som gör motsatsen.
Kram till dig och barnen, hur gamla är barnen?
<3
Men så förfärligt, jag lider med dig. Om du har svårt att sova och så, kan du söka hjälp på vårdcentralen så skriver de ut något medikament som kan hjälpa dig,de kan också ev. hänvisa till kurator eller psykolog.
När jag var tonåring så drunknade min pojkvän, så jag anar vad du går igenom. Det tog en månad innan de hittade min pojkvän drunknad. Jag hoppas de hittar din mans kropp snart så ni får en grav att gå till. Styrkekramar!
Skickar en STOR kram till dig och dina barn. Kan inte ens föreställa mig vad ni går igenom. Ta emot all hjälp du kan få, både privat och professionell. Jag hoppas att de hittar din man snart, så att ni kan få hem honom. Beklagar sorgen och tänker på er hela tiden
<3
<3
Så varför är du i tråden om du inte kan komma med nåt vettigt?