Min man drunknade
Mår så dåligt! Min man drunknade i en sjö i måndags då han paddlade kanot med vår 5-åriga son. Dykare letar fortfarande efter honom! Vad gör jag nu?
Mår så dåligt! Min man drunknade i en sjö i måndags då han paddlade kanot med vår 5-åriga son. Dykare letar fortfarande efter honom! Vad gör jag nu?
Har inte läst hela tråden...
Men TS jag beklagar av hela mitt hjärta det du har fått vara med om...
Fick en bild på näthinnan då min son på 6 år som är på att dagläger och dom paddlade kanot i tisdags och han ramlade i, lyckligtvis hade han flytväst på sig så det var inga problem...
Mina djupaste kondoleanser till dig
Nu kanske detta inte gör sorgen lättare men om du inte vet om detta kan Missing People Sweden hjälpa till att hitta din make. Beklagar TS.
Men så sorgligt TS.. Lider med dig och sonen, jag läste tidning på nätet för jag bor typ nära & jag hoppats att dom skulle hitta honom fast levande :( Sök upp någon du kan prata med! :'( <3
Nu kanske detta inte gör sorgen lättare men om du inte vet om detta kan Missing People Sweden hjälpa till att hitta din make. Beklagar TS.
Kunde han inte simma? Hade han inte flytväst? Var han inte van vid att paddla?
Du får i alla fall vara glad att din son klarade sig! Själv hade jag inte låtit någon ta ut något av mina barn i en kanot, om personen inte uppfyllde alla tre kraven - kunna simma, ha flytväst, vara van kanotist. För kanoter tippar så lätt om man inte vet vad man gör...
Kunde han inte simma? Hade han inte flytväst? Var han inte van vid att paddla?
Du får i alla fall vara glad att din son klarade sig! Själv hade jag inte låtit någon ta ut något av mina barn i en kanot, om personen inte uppfyllde alla tre kraven - kunna simma, ha flytväst, vara van kanotist. För kanoter tippar så lätt om man inte vet vad man gör...