• Flickmamma

Min man drunknade

Mår så dåligt! Min man drunknade i en sjö i måndags då han paddlade kanot med vår 5-åriga son. Dykare letar fortfarande efter honom! Vad gör jag nu?

• Svar på tråden Min man drunknade
  • Frontline

Har inte läst hela tråden...

Men TS jag beklagar av hela mitt hjärta det du har fått vara med om...

Fick en bild på näthinnan då min son på 6 år som är på att dagläger och dom paddlade kanot i tisdags och han ramlade i, lyckligtvis hade han flytväst på sig så det var inga problem...

Mina djupaste kondoleanser till dig {#emotions_dlg.flower}

Livet är underbart när underlivet är bart :)
  • Chocoholica

Nu kanske detta inte gör sorgen lättare men om du inte vet om detta kan Missing People Sweden hjälpa till att hitta din make. Beklagar TS.

Chocolate is the answer who cares what the question is.
  • Idaoda

Men så sorgligt TS.. Lider med dig och sonen, jag läste tidning på nätet för jag bor typ nära & jag hoppats att dom skulle hitta honom fast levande :( Sök upp någon du kan prata med! :'( <3

• Flickmamma
    Chocoholica skrev 2014-06-27 06:50:20 följande:

Nu kanske detta inte gör sorgen lättare men om du inte vet om detta kan Missing People Sweden hjälpa till att hitta din make. Beklagar TS.

Jag trodde att Missing People bara letade OM det finns chans att personen lever?
  • Anonym (Dotter)

Kunde han inte simma? Hade han inte flytväst? Var han inte van vid att paddla?

Du får i alla fall vara glad att din son klarade sig! Själv hade jag inte låtit någon ta ut något av mina barn i en kanot, om personen inte uppfyllde alla tre kraven - kunna simma, ha flytväst, vara van kanotist. För kanoter tippar så lätt om man inte vet vad man gör...

• Flickmamma
    Anonym (Dotter) skrev 2014-06-27 08:23:31 följande:

Kunde han inte simma? Hade han inte flytväst? Var han inte van vid att paddla?

Du får i alla fall vara glad att din son klarade sig! Själv hade jag inte låtit någon ta ut något av mina barn i en kanot, om personen inte uppfyllde alla tre kraven - kunna simma, ha flytväst, vara van kanotist. För kanoter tippar så lätt om man inte vet vad man gör...

varför är alltid elaka människor anonyma?
  • Anonym (Dotter)
    Flickmamma skrev 2014-06-27 09:00:48 följande:
    varför är alltid elaka människor anonyma?
    Jag är anonym för att jag var rädd att jag skulle bli kallad elak. Och jag är ingen elak person. Men jag kan inte låta bli att undra hur sådana här olyckor kan hända år efter år efter år? Trots all upplysning.
  • Påven Johanna
    Anonym (Dotter) skrev 2014-06-27 09:03:51 följande:
    Jag är anonym för att jag var rädd att jag skulle bli kallad elak. Och jag är ingen elak person. Men jag kan inte låta bli att undra hur sådana här olyckor kan hända år efter år efter år? Trots all upplysning.
    Han kanske blev sjuk? Så långt tänkte du kanske inte?

TS: beklagar verkligen det inträffade. Oerhört tragiskt. Stora kramar till dig och din familj.
  • The Fugly
    Anonym (Dotter) skrev 2014-06-27 09:03:51 följande:
    Och du tycker det är en bra idé att fråga TS i detta läge? På riktigt?
Svar på tråden Min man drunknade