Min man drunknade
Mår så dåligt! Min man drunknade i en sjö i måndags då han paddlade kanot med vår 5-åriga son. Dykare letar fortfarande efter honom! Vad gör jag nu?
Mår så dåligt! Min man drunknade i en sjö i måndags då han paddlade kanot med vår 5-åriga son. Dykare letar fortfarande efter honom! Vad gör jag nu?
Jaha? Fast det är fl, inte IRL.
Han försvann i en sjö, inte en badkar. Ska Ts dyka ner och riskera att drunkna själv? Ts kanske bara tycker det är jobbigt att bära sorgen själv och vill få stöd?
Till anonym (dels):
Nej, det är inte ens delvis lika. Jag beklagar din fars bortgång och sänder tankar och värme även till dig men det går inte att jämföra med en livspartners bortgång. En livspartner där det också finns minderåriga barn inblandade.
Beskriv hur? Poliserna hade säkert inte låtit Ts dyka ner själv i sjön och letat så vad skulle Ts ha gjort?
Beskriv hur? Poliserna hade säkert inte låtit Ts dyka ner själv i sjön och letat så vad skulle Ts ha gjort?
Fast räddningstjänsten håller nog Ts uppdaterad. Hade Ts man varit försvunnen i en skog eller i en stad så hade Ts kanske kunnat hjälpa till, men i en sjö är det ganska svårt att göra något om du inte är dykare.