Min man drunknade
Jaha? Fast det är fl, inte IRL.
Jaha? Fast det är fl, inte IRL.
Han försvann i en sjö, inte en badkar. Ska Ts dyka ner och riskera att drunkna själv? Ts kanske bara tycker det är jobbigt att bära sorgen själv och vill få stöd?
Beskriv hur? Poliserna hade säkert inte låtit Ts dyka ner själv i sjön och letat så vad skulle Ts ha gjort?
Beskriv hur? Poliserna hade säkert inte låtit Ts dyka ner själv i sjön och letat så vad skulle Ts ha gjort?
Fast räddningstjänsten håller nog Ts uppdaterad. Hade Ts man varit försvunnen i en skog eller i en stad så hade Ts kanske kunnat hjälpa till, men i en sjö är det ganska svårt att göra något om du inte är dykare.
Så varför är du i tråden om du inte kan komma med nåt vettigt?
Har du läst dina inlägg innan du postade de?!
Inte bara i denna tråden (jo) beter sig märkligt.
www.familjeliv.se/forum/thread/73482124-fler-som-sitter-ofrivilligt-ensamma-pa-midsommar
fast här heter hon (oj) istället. Ni kan se att det är samma pga "...(-"
som kommer med i varenda inlägg här och var.
Där är inget fel på mig , tänker inte diskutera det för jag vet att det inte är det och vill inte skapa osämja på onödiga diskussioner .