Min man drunknade
Mår så dåligt! Min man drunknade i en sjö i måndags då han paddlade kanot med vår 5-åriga son. Dykare letar fortfarande efter honom! Vad gör jag nu?
Mår så dåligt! Min man drunknade i en sjö i måndags då han paddlade kanot med vår 5-åriga son. Dykare letar fortfarande efter honom! Vad gör jag nu?
Beklagar sorgen. Vi har tänkt på er.
Jag kan inte ens föreställa mig vad ni går igenom just nu, men jag beklagar sorgen. Kram.
Fy finner inte ord, livet är så orättvist. Det är jätteviktigt att barnen får prata om det som hänt. Beklagar sorgen
Beklagar sorgen! kramar till er!
Oj beklagar verkligen förlusten ts. Blir så ledsen av att läsa detta.
Tack alla! Väntar nu på att räddningstjänsten ska komma med "positivt" besked om att de hittat honom! Vill ordna med begravning! Kan inte leva med tanken att han finns på sjöbotten!????
Vad fruktansvärt :( Jag beklagar sorgen TS. Kramar till dig och barnen!
Beklagar sorgen
Beklagar sorgen..
Förstår delvis hur du känner, min pappa omkom i en bilolycka för ca två månader sen.. Han var mååånga mil från oss då, och det tog lång tid innan vi fick "hem" honom och kunde fixa med begravningen. Du måste låta dina barn sörja på sina sätt.. Och framför allt måste du låga dej själv vara svag och ledsen.
Och när dom väl hittar honom så kommer det kännas "bra" mitt i allt det negativa.. För då vet du iaf att han inte ligger på botten nånstans, utan du kan begrava honom och få en plats att gå till!
Styrkekramar