• Flickmamma

Min man drunknade

Mår så dåligt! Min man drunknade i en sjö i måndags då han paddlade kanot med vår 5-åriga son. Dykare letar fortfarande efter honom! Vad gör jag nu?

• Svar på tråden Min man drunknade
  • TaaDaa

Jag kan inte ens föreställa mig vad ni går igenom just nu, men jag beklagar sorgen. Kram.

• anjiz

Fy finner inte ord, livet är så orättvist. Det är jätteviktigt att barnen får prata om det som hänt. Beklagar sorgen

• Flickmamma

Tack alla! Väntar nu på att räddningstjänsten ska komma med "positivt" besked om att de hittat honom! Vill ordna med begravning! Kan inte leva med tanken att han finns på sjöbotten!????

• Anonym ((M))
    Gråter Beklagar och skickar styrkekramar till dig och era barn! Hjärta
  • Anonym (delvis..)

Beklagar sorgen..

Förstår delvis hur du känner, min pappa omkom i en bilolycka för ca två månader sen.. Han var mååånga mil från oss då, och det tog lång tid innan vi fick "hem" honom och kunde fixa med begravningen. Du måste låta dina barn sörja på sina sätt.. Och framför allt måste du låga dej själv vara svag och ledsen.

Och när dom väl hittar honom så kommer det kännas "bra" mitt i allt det negativa.. För då vet du iaf att han inte ligger på botten nånstans, utan du kan begrava honom och få en plats att gå till!

Styrkekramar

Svar på tråden Min man drunknade