Min man drunknade
Mår så dåligt! Min man drunknade i en sjö i måndags då han paddlade kanot med vår 5-åriga son. Dykare letar fortfarande efter honom! Vad gör jag nu?
Mår så dåligt! Min man drunknade i en sjö i måndags då han paddlade kanot med vår 5-åriga son. Dykare letar fortfarande efter honom! Vad gör jag nu?
Hej Flickmamman
Livet går alltid vidare, vare sig man vill eller inte.Mitt förslag är att du försöker omge dig med personer du känner dig trygg med. <gör saker du brukar tycka om, vardagssaker. Det är säkert mycket praktiskt att ta tag i som i sig kan vara lugnande. Sköt om dig flickmamman,
Tack alla vänliga! Ville givetvis inte hänga ut min son! Bata så stolt och glad av att han överlevde ensam i nästan en timme i vattnet! Det sista min man sa till honom var " jag tar dej på mina axlar"!
Beklagar verkligen att ni tvingas gå igenom detta ts. Fin pojke du har där!
Varma kramar
OT:
Har man inte gått i ts skor - håll käften!
Har man inget positivt att bidra med - håll käften!
Tror man att nåt kan komma att tas illa upp av någon annan - håll hellre käften!
Beklagar Verkligen TS!! Skickar massa tankar till dig och din familj.
Blir då ledsen över vad din familj behöver gå igenom! Vilken fin son du har. När sorgen är som störst så måste det ändå vara en enorm tröst att han klarade sig! Du har mist enorm mycket, men det hade kunnat gå ännu värre <3 Ta hand om er i familjen!
Tack alla vänliga! Ville givetvis inte hänga ut min son! Bata så stolt och glad av att han överlevde ensam i nästan en timme i vattnet! Det sista min man sa till honom var " jag tar dej på mina axlar"!
Ja, jag vet en hel del om kris-och sorgehantering eftersom det ingår i mitt jobb.