Inlägg från: Sweet Sofia |Visa alla inlägg
  • Sweet Sofia

Min man drunknade

Anonym (änka) skrev 2014-06-26 14:38:44 följande:

Gud vad hemskt. Nu får du dessutom ta itu med alla möjliga utländska myndigheter eftersom det inte finns en enda kanoolycka registrerad på polisen, inte i Sverige iaf.

http://värnamo.nu/nyheter/kanotisten-befaras-ha-drunknat/

Google är väldigt bra...

Dessutom hände det en annan kanotolycka i söndags. Allt finns inte registrerat hos polisen.
  • Sweet Sofia
    Anonym (Oj) skrev 2014-06-26 21:25:08 följande:
    3dagar sedan, Jisses hade haft ont av sorg och smärta . Ja ja lät knepigt värre .
    Ja, och det kan mycket väl ts ha. Det är FL! Ett internetforum!
  • Sweet Sofia
    Anonym (Oj) skrev 2014-06-26 22:00:00 följande:
    Istället för att leta lik på fl kanske hålla dig uppdaterad av räddningstjänstens arbete typ, men vi är olika, har sagt beklagar sorgen men det hindrar inte med frågor ?

Räddningstjänsten håller ts uppdaterad. Fl är en ventil för ts, ett sätt att bearbeta chocken. Att skriva om det på fl är ett sätt att göra det verkligt. Genom att själv berätta för andra. Hur ts är hemma vet varken du eller ja. Och kanske, ts må upplevas som lugnt just här på fl men det säger ingenting om hur hon är på fl.

Och till ts vill jag beklaga sorgen
  • Sweet Sofia
    Anonym (Oj) skrev 2014-06-26 22:42:22 följande:
    Tycker jag varit den mest hjärtehandlande och kreativt lagda här ...(-:

Har du läst dina inlägg innan du postade de?!
  • Sweet Sofia
    Anonym (Dotter) skrev 2014-06-27 09:03:51 följande:
    Jag är anonym för att jag var rädd att jag skulle bli kallad elak. Och jag är ingen elak person. Men jag kan inte låta bli att undra hur sådana här olyckor kan hända år efter år efter år? Trots all upplysning.

Även en person som kan simma, har flytväst och är van att padla kanot kan råka ut för olyckor.
  • Sweet Sofia
    Anonym (konstigt) skrev 2014-07-02 17:50:54 följande:

På sida 10 har numreringen visst blivit tokig..

Inläggens nummer står såhär:

# 108

# 109

# 106

# 98

# 97

# 98

[...]

# 108

# 109

Är inget ovanligt av gäller fl och helt onödigt att kommenterar. Har inte ens med tråden att göra.
Svar på tråden Min man drunknade