sagström skrev 2014-05-01 18:19:02 följande:
Åh vad glad jag blir att hitta några fler som går och lider (ja, det vet jag ju inte om ni gör men jag gör det i alla fall).
Det låter som att ni alla är väldigt på G med era förlossningar. Min två tidigare har kommit ca en vecka över tiden vilket gör mig lite deppig, räknar med att även denna inte kommer att komma en dag för tidigt.
Har varit inne hela dagen idag, en sån där dag jag bara inte orkar gå ut. Har en väldigt späckad vecka på jobbet nästa vecka så jag ska försöka ladda och vila i helgen fast det enda jag vill är att boa
Besa; hur har dina tidigare grav varit om du ska på överburenkoll redan 8:e? Det är ju bara en vecka kvar.
Vill inte skrämma någon eller så, men alla mina tre graviditeter har jag haft problem med bakterier och infektioner samt proppar i moderkakan. Den sista graviditeten gick det så långt att jag förlorade min flicka i magen v 39. Nu har dem bättre kontroll på mina bakterier samt att jag har ätit trombyl o.s.v nu vill dem sätta igång mig tidigare samt att ha bättre koll då jag ska äta antibiotika under förlossningen.