Inlägg från: isabellas |Visa alla inlägg
  • isabellas

Ca 3 veckor kvar till syskonet kommer, nån som vill följas åt?

sagström skrev 2014-05-01 15:05:19 följande:

Hej.

Tänkte se om det är någon som börjar närma sig slutet som vill följas åt? Jag har bf 23 maj och har senaste veckan tyckt att det börjar bli riktigt jobbigt, tålamodet är dåligt och jag är väldigt trött.

Hej! 18 maj är vårt lillhjärta beräknad.. Hoppas ju såklart att hon kommer lite tidigare :P storasyster är väldigt otålig !!
  • isabellas

Tjejer vad har ni för puls / vilopuls? Upptäckte att min puls är väldigt hög idag. Bör jag vara orolig för bebisen? Har Runt 100 när jag ligger och vilar, över 110 förut när jag satt upp i soffan.. Ni kan ju antingen räkna pulsen eller använda appen "heart rate" ( den har jag och jag har kollat att den stämmer när jag var hos Bm)

• isabellas
    isabellas skrev 2014-05-06 18:47:35 följande:

Tjejer vad har ni för puls / vilopuls? Upptäckte att min puls är väldigt hög idag. Bör jag vara orolig för bebisen? Har Runt 100 när jag ligger och vilar, över 110 förut när jag satt upp i soffan.. Ni kan ju antingen räkna pulsen eller använda appen "heart rate" ( den har jag och jag har kollat att den stämmer när jag var hos Bm)

Nu har jag legat ett tag på soffan och den är ändå hög
  • isabellas

Ja jag kanske ska ringa Bm imorgon om inte pulsen gått ner tills dess.. Mår annars normalt förutom att jag varit väldigt trött så det är säkert ingen fara. Blodtrycket är bra, åt det låga hållet.

Svar på tråden Ca 3 veckor kvar till syskonet kommer, nån som vill följas åt?