Godmorgon!
Tezza och Annika- välkomna!
Tezza, vad skönt att det inte blir en prematur denna gång! Gick allt bra sist? Lycka till på TUL imorgon!
Emmelina- för mig är det lite olika hur jag orkar med barnen. Det är i princip alltid min man som lägger dem, för jag är så himla trött runt 20. Maken tar också det mesta av alla utryckningar, typ torkar rumpor, kladd etc.
Men han jobbar två dygn på raken from igår och sedan vanlig arbetstid i veckorna, så då blir det ju jag som tar allt. Har dem på fsk 9-15 må-to nu när jag är hemma. Mkt skönt att kunna vila lite på dagen.
Annars är de inne i en bra fas nu ( nyss fyllda 3 och 6). Leker med varandra ute och inne och behöver ingen passning. Vi bor typ på landet utan bilvägar eller annat farligt, så de kan vara ute själva.
Hur sover ni? Jag vaknar så tidigt. Oftast 5. Mkt irriterande, man vill ju passa på att vila nu!
Vet ni könet på era bebisar? Har ni bestämt namn? Vi ville ej veta, men råkade se ändå tror vi . Såg helt klart ut som en liten lillebror på RUL, men helt säkra är vi inte.
Vi är inte helt överens om namn. Med de första barnen var vi helt överens, men nu har vi inget förslag som båda gillar till 100%.
Troligen blir det en Ivar, för det tycker vi båda är fint även om det inte är ngt av våra favoritbarn.
Här är Hedvig och Bo igår strax före Hedvigs sexårskalas!