sargr skrev 2014-05-09 11:57:09 följande:
Tack! Ja lite oroligt är det. Hoppas det går bra för oss denna gång. Är i v 5 (4+3) så jag testade lite tidigare än bim och det blev plus på direkten med clearblue digital. Så det borde innebära att det är starkare den här gången än förra då jag inte fick plus förrän bim + 10. Känner även av lite mer som att jag är hur trött som helst, ömma bröst, humörsvängningar från hell och lite illamående. Så jag håller tummarna!
Jag plussade inte förens bim+5 denna gången, först med ett digitalt och sedan med sticka. Plusset var varken starkt eller svagt då så började ju oroa mig direkt och har nu testat varje dag och strecket blir bara starkare och starkare för varje dag vilket jag är glad över då jag vid missfallen bara fått extremt svaga plus som knappt gått att se och som inte blev starkare, snarare tvärtom. Försöker fokusera på allt positivt, annars blir det alldeles för jobbigt för mig. Nu går jag i princip runt och VILL bli illamående för känner att jag behöver lite fler symptom att fokusera på och hoppas jag kan vara lugnare då. Än så läng är det bara molvärk som kommer och går, ibland kan den vara rätt extrem och då blir jag ju såklart livrädd. Har också sjukt ömma bröst och humöret är helknasigt. Trodde aldrig jag skulle längta efter illamående men jodå :-P