Youwontremember skrev 2014-05-11 12:14:47 följande:
Åh, tack för ditt svar! Nu känner jag mig lite lugnare, det gör ju som sagt ont utanpå också, känns lite ömt när man tar på det stället och tycker att huden är lite varm. Var det så för dig med? Lite mer exakt satt din värk någonstans? Ska ringa till BM imorgon tänkte jag så kanske hon kan lugna mig ytterliggare.
Jag hade ut mot vänster sida, kändes som det satt under blygdbenet, men gjorde ont utanpå också, skum känsla. Sen flyttade sig smärtan inte heller utan höll sig på samma plats hela tiden. Var orolig för utomkvedes först, men vet att det kan kännas så pga ligamenten, det kan göra ordentligt ont. Har ju två barn sen innan, så även om det var längesen så kommer jag ihåg just det eftersom jag sällan kan göra saker lugnt. Sträckte ligamentet igår när jag skulle sparka till en fotboll till hunden också. Att en aldrig kan ta det lugnt och tänka till lite innan ![Drömmer Drömmer](https://www.familjeliv.se/lib/js/tiny_mce/plugins/emotions/img/smiley-dreamer.gif)
Ring bm i morgon om du fortfarande är orolig, men jag skulle gissa att det är borta tills i morgon :)