• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-12 21:34:33 följande:

Hon sa att det är vanligt att man blöder och att det ändå inte går att se om det är missfall eller inte. Ta en värktablett och avvakta.

Dom kan nog se dessutom kan du i alla fall få lämna blodprov o mäta hcg!
  • Sunnan

Lider med er som blöder! Jag hade varit tokorolig även om jag vet att det är väldigt vanligt med ofarliga blödningar. Håller alla tummar för er!

• MillaPo

Fy vad tråkigt läsning med er som blöder, håller tummarna att det e ofarliga blödningar!

• MillaPo

Är det nån mer här som mår illa även på nätterna? Ja vaknar av det o har jätte svårt att somna om då det står mej upp i halsen...blää...

• Jhalie

Idag blöder jag ingenting och har inte ont. Än så länge. Hade tänkt ringa gyn nu på morgonen men får väl avvakta istället och hoppas blödningen slutat nu.

• Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-13 08:10:38 följande:

Idag blöder jag ingenting och har inte ont. Än så länge. Hade tänkt ringa gyn nu på morgonen men får väl avvakta istället och hoppas blödningen slutat nu.

I vilket vecka är du? Jag hade ändå åkt till gynakuten om jag va du!

Håller tummarna för dig!
  • Anjou2

Fortsatt blöda över natten och nu på morgonen... Inte super mycket som mens men lite i trosan.. Och testet nu på morgon visade negativt, antar att jag fått ett missfall. Får väl kolla så upp så allt kommit ut ordentligt :(

• bejb

Fy för detta illamående!! Kräks ej men har svårt med mat,drycker och lukter till eftermiddagarna då de känns lite bättre. Magen känns konstig hela tiden och har också haft diarré. Kan det vara nån typ av magsjuka? Förra graviditeten spydde jag ju och då var allt frid och fröjd efteråt,men nu e de bara jobbigt.. Sist hade jag ju iofs inte en busig 2 åring som sprang omkring heller men.. Hoppas de blir bättre snart

• escapee
    bejb skrev 2014-05-13 08:56:45 följande:

Fy för detta illamående!! Kräks ej men har svårt med mat,drycker och lukter till eftermiddagarna då de känns lite bättre. Magen känns konstig hela tiden och har också haft diarré. Kan det vara nån typ av magsjuka? Förra graviditeten spydde jag ju och då var allt frid och fröjd efteråt,men nu e de bara jobbigt.. Sist hade jag ju iofs inte en busig 2 åring som sprang omkring heller men.. Hoppas de blir bättre snart

Jag hörde att man kunde bli pajj i magen i tidig graviditet :) är också lite halv taskig i magen... En del blir förstoppade å en del får lösare! Det är iaf vad ja fått fram på Google ;)
  • AB mamma

Supertråkigt med era blödningar. Har själv varit med om ett mf. Även om det känns jobbigt så försökte jag tänka så här, om det är så att kroppen stöter ut det så var det ju något som var fel.  Det är ju därför kroppen har så många kontrollmekanismer och det gick inte att reparerar och då stötts det bort. Det känndes som lite tröst för mig i vart fall.
    Ta hand om er

Svar på tråden BF Januari 2015