• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Jhalie
    Tingeliiiing skrev 2014-05-13 08:27:39 följande:
    I vilket vecka är du? Jag hade ändå åkt till gynakuten om jag va du! Håller tummarna för dig!

V7. Tog precis ett gravtest som visar gravid men inte så starkt som kontrollstrecket... Antar att det är kört nu då...
  • Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-13 09:44:03 följande:

V7. Tog precis ett gravtest som visar gravid men inte så starkt som kontrollstrecket... Antar att det är kört nu då...
    Lägg upp får jag se! Måste va så jobbigt för dig! Med denna ovisshet
  • Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-13 09:48:55 följande:

Har en bild i gallerit om nån vill se.

Såg nu! Har du testat detta test innan o fått superstarkt på d? Du kanske skulle ta ett digitalt i stället
  • Jhalie
    Tingeliiiing skrev 2014-05-13 09:52:11 följande:
    Såg nu! Har du testat detta test innan o fått superstarkt på d? Du kanske skulle ta ett digitalt i stället

Nej innan tog jag digitalt. Sånt med ett digitalt plus på. Tror du det gör nån skillnad? Blöder fortfarande inte. Och har inte ont
  • semlan24

Har fått läkartid på måndag, dels för vul (är då v 6+5, tror jag, sa att jag var ej helt säker.. Hopppas man kan se nåt) och sen få se vad man kan få mot illamående. Men barnmorskan sa att man kan gå och köpa postafen receptfritt också och se om det funkar :)

• Fesitomo
    MillaPo skrev 2014-05-13 07:35:57 följande:

Är det nån mer här som mår illa även på nätterna? Ja vaknar av det o har jätte svårt att somna om då det står mej upp i halsen...blää...

Jag mår illa hela dygnet kan vakna flera gånger av att jag mår så illa att jag inte vet vart jag ska ta vägen :(
  • Fesitomo
    bejb skrev 2014-05-13 08:56:45 följande:

Fy för detta illamående!! Kräks ej men har svårt med mat,drycker och lukter till eftermiddagarna då de känns lite bättre. Magen känns konstig hela tiden och har också haft diarré. Kan det vara nån typ av magsjuka? Förra graviditeten spydde jag ju och då var allt frid och fröjd efteråt,men nu e de bara jobbigt.. Sist hade jag ju iofs inte en busig 2 åring som sprang omkring heller men.. Hoppas de blir bättre snart

Jag är också lös och blir det nödigt så är det akut :)
  • Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-13 10:02:38 följande:

Nej innan tog jag digitalt. Sånt med ett digitalt plus på. Tror du det gör nån skillnad? Blöder fortfarande inte. Och har inte ont
    Nä tänkte mer om det kanske står 1-2 på digitala så kanske man kan ana att nåt är fel borde stå 3+ på det digitala nu!

Usch va svårt hoppas blodet håller sig borta nu
Svar på tråden BF Januari 2015