• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Sunnan

Jag tror att jag blivit allergisk mot något! Gjorde en jordgubbstårta till en vän i helgen och båda gångerna jag har ätit av den har det börjat klia som tusan i tunga, läppar och näsan. Har inte blivit röd eller svullen så ingen fara, bara irriterande. Har inga matallergier sen tidigare. Hoppas, hoppas, hoppas att det inte är jordgubbar! Någon av er som haft tillfälliga överkänsligheter under graviditeten förut?

• Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-13 12:38:11 följande:

Tack så mycket!! Har lite småont nu. Inget som stör. Men blir det värre så åker jag nog upp även om jag inte blöder. Eller tror ni de skickar hem mig?
    Jag hade åkt in! Hah dom har inte rätt o skicka hem dig din rätt att få vård! Varesig vad dom tycker!

Uppdatera gärna!

Tänker på dig!
  • snerkan
    bejb skrev 2014-05-13 11:06:50 följande:
    vad har ni fått för ert illamående? åt mig har de inte velat skriva ut något förra graviditeten fast jag hade det riktigt besvärligt över halva tiden. finns det något bra receptfritt? jag köpte seaband förra gången att lägga på handlederna. de borde jag leta fram. vet nu inte om de funka eller om de va inbillning men bättre än inget alls

Sist jag var gravid fick jag först lergigan som inte hjälpte mig alls, sedan primperan. Primperan var helt underbart! Då slapp jag det värsta illamåendet:) Min bm ordnade det direkt utan några konstigheter! Så stå på dig o säg att du behöver få något:) man kan ju testa postafen, det finns receptfritt:)
  • Jhalie

[quote=73226144][quote-nick]Tingeliiiing skrev 2014-05-13 14:25:12 följande:[/quote-nick]Jag hade åkt in! Hah dom har inte rätt o skicka hem dig din rätt att få vård! Varesig vad dom tycker!

Uppdatera gärna!

Tänker på dig![/quot

Tack

Kom lite lite blod nu när jag var på toa..

Åkte hem iaf. Väntar lite till. Och om jag behöver åka så har jag en kompis som kan passa barnen ikväll.

Håller alla tummar för att det går över och att testet visar starkare imorn!!

Det värmer att ni bryr er iaf, tack

• MillaPo

Nu har ja tagit min första lergigan comp o ska ta på mig mina seaband ja kom på jag hade...hopps hoppas det hjälper...vill ju inte ta piller egentligen tar knappt alvedon annars men nu e det nödläge känner jag...:/

• MillaPo
    Jhalie skrev 2014-05-13 14:58:57 följande:
    [quote=73226144][quote-nick]Tingeliiiing skrev 2014-05-13 14:25:12 följande:[/quote-nick]Jag hade åkt in! Hah dom har inte rätt o skicka hem dig din rätt att få vård! Varesig vad dom tycker!

Uppdatera gärna!

Tänker på dig![/quot

Tack

Åkte hem iaf. Väntar lite till. Och om jag behöver åka så har jag en kompis som kan passa barnen ikväll.

Det värmer att ni bryr er iaf, tack

Åh vad ja lider med dej...sån jobbbig ovisshet. Håller tummar o tår att det e ofarliga blödningar...
  • Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-13 14:58:57 följande:

Uppdatera gärna!

Tänker på dig![/quot

Tack smile1.gif

Det värmer att ni bryr er iaf, tack smile1.gif

Men usch!

Tur att du har din vän till hjälp ifall du måste åka in!

Sånt här är aldrig roligt

Ta hand om dig
  • LängtansBlåaBlomma
    Jhamåste du krev 2014-05-13 18:11:42 följinte ndet ont. Och blöder!! smile4.gif
    :( tänker på dig och hoppas ändå att det inte är mf.
  • Jhalie
    LängtansBlåaBlomma skrev 2014-05-13 18:16:17 följande:
    :( tänker på dig och hoppas ändå att det inte är mf.

Hoppas inte!!

Är det samma imorn åker jag in till gyn.

Ska försöka lägga mig tidigt så jag slipper tänka så mycket.

Går ju på toa hela tiden för att kolla...
Svar på tråden BF Januari 2015