• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Jhalie
    Tingeliiiing skrev 2014-05-12 20:34:41 följande:
    I mitt fall trodde dom det va en tvilling som stöttes ut av kroppen för på vul syntes en utsmetad fostersäck Förstår att du är rädd! Åk till gynakuten då? Det gjorde jag

Ja jag ska ringa 1177 så fort barnen sover tänkte jag. Har de öppet såhär dags?
  • marsmamma87
    Jhalie skrev 2014-05-12 20:49:08 följande:

Fy så läskigt , håller tummarna för att det inte är något farligt. Vet flera som blött under tidig graviditet och ändå fött fullt friska barn.

Tror absolut att 1177 är öppet för att ringa, gör det!

Kram!
  • Jhalie

Pratade precis med gynakuten och de tyckte att jag iaf skulle avvakta tills imorn. Om det inte blev värre, då kunde jag ringa igen under natten. Fy fan vad jobbigt detta är

• Serahjay
    Jhalie skrev 2014-05-12 20:49:08 följande:

1177 är öppet dygnet runt. Så ring! Usch.. Uppdatera hur det går. <3
  • Tingeliiiing
    Jhalie skrev 2014-05-12 21:20:30 följande:

Pratade precis med gynakuten och de tyckte att jag iaf skulle avvakta tills imorn. Om det inte blev värre, då kunde jag ringa igen under natten. Fy fan vad jobbigt detta är smile4.gif

Strunta i dom åk in
  • Jhalie

Hon sa att det är vanligt att man blöder och att det ändå inte går att se om det är missfall eller inte. Ta en värktablett och avvakta.

• escapee

Hormoner hormoner ... Ena stunden tjuter jag å nästa e jag irriterad. Undrar om de bara e ngt övergående..... De slutade iaf med att jag å killen inte pratat med varandra på hela kvällen :/

Svar på tråden BF Januari 2015