• RockTheRebell

BF Januari 2015

Hej!

Ser ingen Januari 2015 BF-tråd så jag startar en!

Jag ser framför mig att vi fördriver den här tiden tillsammans vare sig det är första eller syskongraviditet under trevlig ton och gärna lite glimten i ögat. Känner man för att vara otrevlig kan man vara det någon annanstans, för det är inte vad vi behöver här =)

Bildtråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-12/m73103374.html

BF-tråd:

www.familjeliv.se/Forum-2-13/m73103390.html

• Svar på tråden BF Januari 2015
  • Hedgehog

Hejsan!

Äntligen, äntligen, äntligen!

Jag är gravid igen. Efter två missfall förra våren ( hade du försökt ett år före dessa) har inget hänt. Så i måndags plussade jag äntligen! Efter 2 års syskonförsök verkar det som att något gror... 

Om allt går bra denna gången (kommer vara skeptisk ett tag till) så verkar det som att det är BF i januari =)

Så roligt att vi är många som väntar smått till årskiftet <3

• RockTheRebell

Vad kul att flera har mycket gemensamt som pergotime och diabetes mm! Inte kul i sig, men vi är på samma bana och har någon som oss. Välkommen tequila! Hoppas allt går väl! Idag ska vi på släktträff på mannens sida i hbg och fyy vad preggosvullen jag är. Bara v6 men svullen!

• escapee
    RockTheRebell skrev 2014-05-10 11:54:47 följande:

Vad kul att flera har mycket gemensamt som pergotime och diabetes mm! Inte kul i sig, men vi är på samma bana och har någon som oss. Välkommen tequila! Hoppas allt går väl! Idag ska vi på släktträff på mannens sida i hbg och fyy vad preggosvullen jag är. Bara v6 men svullen!

Känner mig med svullen ! Gick in i V6 idag... (5+0) svullna tuttar med
  • Fesitomo
    escapee skrev 2014-05-10 12:23:08 följande:
    Känner mig med svullen ! Gick in i V6 idag... (5+0) svullna tuttar med
    En till som är ordentligt svullen får dölja magen med stora tröjor mina jeans kan jag glömma går in i v 7 i morgon
  • escapee

Fy vilka hemska humörsvängningar jag har!

Min kille börjar nog bli lite trött på mig..:

Jag e sur å grinig mest hela tiden! Hur satan bättrar man på detta? finns de ngt som man kan göra för att inte ha sånna svängningar ? ;)

• marsmamma87

Nu ligger jag inne på akuten med dropp för att jag inte fått behålla någonting på två dagar... Verkar bli en kul graviditet :/

• Sunnan
    marsmamma87 skrev 2014-05-10 15:04:27 följande:
    Nu ligger jag inne på akuten med dropp för att jag inte fått behålla någonting på två dagar... Verkar bli en kul graviditet :/
    Fy! Stackare! Jag lider med dig! Hoppas att det ger med sig.
  • marsmamma87

Det enda plusset med detta var att doktorn kollade så att minisen fanns där den skulle i livmodern. Och det gjorde den!

• marsmamma87
    Sunnan skrev 2014-05-10 15:08:47 följande:
    Fy! Stackare! Jag lider med dig! Hoppas att det ger med sig.
    Tack snälla!
Svar på tråden BF Januari 2015