Boken "Vaccinationer: risker och skador"
Läs den!!
Du kommer att känna dig så lurad...det gör jag
Läs den!!
Du kommer att känna dig så lurad...det gör jag
Med andra ord, gällande det man kan läsa i läkemedelsboken, så är inga studier gjorda på vacciners effektivitet och säkerhet från början, utan man har bara antagit att de fungerar.
Och utifrån det synsättet jämför man nya vacciner med de gamla.
Med andra ord, gällande det man kan läsa i läkemedelsboken, så är inga studier gjorda på vacciners effektivitet och säkerhet från början, utan man har bara antagit att de fungerar.
Och utifrån det synsättet jämför man nya vacciner med de gamla.
För att förklara;
Det finns ingen i denna tråd som är odelat positiv til vaccin, mig veterligen.
Varje vaccin måste utvärderas på egna meriter.
Att säga att alla vacciner är dåliga för att det förekommer fusk och oärlighet i utredandet av vissa är lika dumt som att säga att alla vacciner är bra för att Wakefield fejkade en studie.
Den största risken med att få en väldigt stor grupp ovaccinerade att (på olika sätt) kunna jämföra med vaccinerade, ligger hos läkemedelsindustrin.
Färre vaccin (redan där sjukligt mycket pengar som läkemedelsindustrin skulle förlora) - färre biverkningar - färre läkemedel som säljs p.g.a biverkningarna/följdsjukdomarna av vaccinerna.
Också smart att glida fram på begreppet "flockimmunitet" då man ju samtidigt undviker att få så många ovaccinerade att man (för)enkelt kan se/jämföra förekomsten av olika ohälsotillstånd hos de vaccinerade.
Också smart att tjata om "solidaritet" för att spela på folks samveten.