Boken "Vaccinationer: risker och skador"
Läs den!!
Du kommer att känna dig så lurad...det gör jag
Läs den!!
Du kommer att känna dig så lurad...det gör jag
Jag tar så fruktansvärt illa upp av all smörja du skriver TS samtidigt som det är betryggande att ingen håller med dig.
Alla dina argument baseras på känslor och liknelser, som tex det med att spruta in mjölk i musklerna vilket var dagens höjdpunkt. Du har inte ens de mest grundläggande kunskaperna i kemi eftersom du sätter likhetstecken mellan substanser och grundämnen (jag tänker på ditt aluminiumsnack). Annars hade du bland annat förstått varför bordssalt som innehåller 50% av det högst giftiga grundämnet klor ändå är ofarligt att äta.
Du är extremt ignorant och saknar fullständigt känsla för källkritik och allmänvetenskaplig förståelse genom att posta länkar till sidor med konspirationsteorier och hitte-på-fakta.
De länkar som är seriösa misstolkar du eftersom du inte förstår vad texten innebär.
Det som är så härligt att veta är att vetenskapliga resultat är sanna vare sig man väljer att tro på dem eller inte.
Nu när tråden har fått liv igen, så kanske någon vill svara på varför det mörkas biverkningar av vaccin? Som i det konfidentiella materiel som cirkulerat från glaxosmithkline?