Boken "Vaccinationer: risker och skador"
Läs den!!
Du kommer att känna dig så lurad...det gör jag
Läs den!!
Du kommer att känna dig så lurad...det gör jag
Mässlingviruset har också i sig själv förmåga att orsaka lunginflammation.
Sjukdomen kan ibland (ungefär ett fall på tusen) kompliceras av en allvarlig hjärninflammation. Denna läker i regel ut, men dödsfall förekommer, och ibland ses kvarstående hjärnskada. Något specifikt läkemedel mot sjukdomen finns inte. Behandlingen blir symtomatisk, dvs inriktas mot patientens specifika symtom."
Fint där. Jag tar vaccin any day.
Förövrigt är det precis sån här skit jag menar med cherry picking och logiska felslut pga. brist på kritiskt tänkande. Man tar några meningar, tänker inte igenom vad de troligen menar och försöker vrida på det så att sjukdomen låter nästan ofarlig och väldigt lättbehandlad. Jag..., blir..., så..., trött...
Mässlingviruset har också i sig själv förmåga att orsaka lunginflammation.
Sjukdomen kan ibland (ungefär ett fall på tusen) kompliceras av en allvarlig hjärninflammation. Denna läker i regel ut, men dödsfall förekommer, och ibland ses kvarstående hjärnskada. Något specifikt läkemedel mot sjukdomen finns inte. Behandlingen blir symtomatisk, dvs inriktas mot patientens specifika symtom."
Se där, de flesta av dessa biverkningar har mina barn fått av vaccin. Plus flera barn i min närmsta omgivning.
Men antar att mina barn och andras barn bara är anekdoter för dig.