• Anonym (Vad pågår)

Boken "Vaccinationer: risker och skador"

Läs den!!

Du kommer att känna dig så lurad...det gör jagSkrikandesGråter

• Svar på tråden Boken "Vaccinationer: risker och skador"
  • Anonym (Vad pågår)
    Drefk2000 skrev 2014-05-11 17:59:40 följande:
    Här säger ju du det jag misstänkte. Du har din ståndpunkt och inga argument eller bevis kommer få dig att ångra dig. Du är ett hopplöst fall som jag hoppas söker hjälp.

Det finns överväldigande bevis för vaccins säkerhet och trots detta är du skeptisk, vad är då vitsen med tråden?
    Vitsen med tråden är att fler ska få upp ögonen för att det inte finns ett självklart svar i frågan om vaccinering.
  • Anonym (Vad pågår)
    Anonym (....) skrev 2014-05-11 17:46:29 följande:
    Du låter alltså inte tandläkaren laga dina barns tänder? Du använder inte flour i tandkrämen och du har ekologiska kläder på barnen och varken TV, dator eller mobil i deras närhet utan de bor i en koja i skogen med dig utan el och andra farligheter?
    Ja vi bor i en grankoja i skogen där vi äter barr och lyssnar på fåglarna. Vi har i och för sig bredbandsuppkoppling så då är jag väl egentligen en hycklare också.
  • Drefk2000
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-05-11 18:43:15 följande:
    Vitsen med tråden är att fler ska få upp ögonen för att det inte finns ett självklart svar i frågan om vaccinering.
    Det finns ett självklart svar, svaret är vetenskap.
  • Anonym (....)
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-05-11 18:45:38 följande:
    Ja vi bor i en grankoja i skogen där vi äter barr och lyssnar på fåglarna. Vi har i och för sig bredbandsuppkoppling så då är jag väl egentligen en hycklare också.
    Jag antar det eftersom du är så rädd för alla gifter som barnen annars kan utsättas för.
  • Anonym (Vad pågår)

Tack för mig! Vi hörs och ses kanske i framtiden!

• Anonym (Vad pågår)

Drefk2000, ha det så bra nu. Och hoppas att du växer ifrån det.

• Anonym (anonym)
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-05-11 17:36:50 följande:
    Jag ska tala klarspråk för er som inte har läst någon immunologi eller förstått vad jag tidigare har skrivit i tråden.

Vare sig vi sprutar in rent kvicksilver, aluminium, saltsyra eller biodynamiskt odlade äpplen i blodomloppet, så är jag förbaskat skeptisk. För då har kroppen inte själv fått en chans att välja om det ska vara där eller ej, såsom när dessa ämnen går via alla kroppens barriärer som finns där av en anledning!
    Vaccin ges i muskulatur och inte i blodbanan.
  • Anonym (Vad pågår)
    Anonym (anonym) skrev 2014-05-11 19:13:02 följande:
    Hål i huvudet..

Nä, släpp det, ta hand om er, vare sig ni vaccinerar er eller ej!
  • Anonym (....)
    Anonym (anonym) skrev 2014-05-11 19:13:02 följande:
    Ja, och trots det Ts skriver i ditt citat så skrev hon sen att alla vet att det ges i muskulatur. Alla utom Ts kanske?
Svar på tråden Boken "Vaccinationer: risker och skador"