• Anonym (Vad pågår)

Boken "Vaccinationer: risker och skador"

Läs den!!

Du kommer att känna dig så lurad...det gör jagSkrikandesGråter

• Svar på tråden Boken "Vaccinationer: risker och skador"
  • Anonym (anonym)

Du ts vet väl att den sk forskningen angående vaccin och autism visade sig vara fusk att forskarna erkänt att de manipulerat hela forskningen?

• Anonym (Vad pågår)
    Anonym (anonym) skrev 2014-05-11 13:44:41 följande:
    Du ts vet väl att den sk forskningen angående vaccin och autism visade sig vara fusk att forskarna erkänt att de manipulerat hela forskningen?
    Jag är fullständigt medveten om det ja. Och därom tvista de lärde.
  • Drefk2000
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-05-11 13:48:35 följande:

Nej, de lärde tvistar inte. Foliehattarna tvistar
  • Anonym (anonym)
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-05-11 13:48:35 följande:
    Inga lärda tvistar om detta, forskargruppen erkände fusk och dömdes också för detta.
    Varför tror du inte på seriösa källor?
  • Anonym (Vad pågår)

Finns det någon "därute" som själv ska försöka komma fram till ett viktigt beslut angående att avstå vaccination, utifrån sitt eget förnuft och kritiska tänkande?
    Och som kanske vill bidra med argument varför ni inte lyssnar blint på sjukvården? Som kanske själva jobbar inom sjukvården och valt att inte vaccinera sig? Fast om ni skriver oanonymt så tänk på att ni riskerar att bli uppsökta och kanske blir av med jobbet...

Någon som alltså läser härinne som inte enbart litar på mantrat att: vaccin ger bara få och milda biverkningar som snabbt går över och det räddar liv världen över och det är osolidariskt att inte vaccinera sig och man är helt enkelt dum i huvudet om man överväger att inte vaccinera sig och alla små barn kommer dö om sjukdomarna kommer och alla föräldrar som inte vaccinerar sig och sina barn är mindre vetande och foliehattar och alla läkare som ordinerar något annat än läkemedel är kvacksalvare och.....*drar efter andan*.....och så vidare.

Eller är det bara jag och teflonskallar som läser här?

• Anonym (-0-0-0-)
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-05-11 12:36:09 följande:
    Börjar du bli nervös eller varför anklagar du mig för att jag endast läst EN bok när jag presenterat flera olika källor? Hur många böcker/andra källor i ämnet har du själv läst? Och som inte bara är från de vanliga myndigheterna?
    Det jag menade med autism och vacciners vara eller icke vara, är att jag anser att den så kallade Wakefield affären ännu inte är slutdiskuterad. Men eftersom det numera är en allmänt känd farhåga så hoppas man ju att det forskas intensivt på området.
    ki.se/nyheter/gener-och-miljo-lika-viktigt-fo...

Ja jag tyckte verkligen att SBU:s rapport som du länkade till verkar bra och den ska jag läsa mer i. Tycker speciellt avsnittet på sidan 579; "Kvarstående problem - skäl för fortsatt forskning" verkar särskilt intressant. Har du läst hela rapporten?
    Så en studie med 500 000 barn där man jämför vaccinerade och ovaccinerade barn duger inte för att motbevisa en "studie" som bedömts gravt felaktig skriven av en läkare som blivit avtagen sin legitimation? Var du inte objektiv?

Ja, jag har läst SBU:s rapport och väldigt mycket annat. Var tror du  de "vanliga myndigheterna" tar sin information ifrån?
  • Anonym (-0-0-0-)
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-05-11 14:17:01 följande:
    Finns det någon "därute" som själv ska försöka komma fram till ett viktigt beslut angående att avstå vaccination, utifrån sitt eget förnuft och kritiska tänkande?
    Och som kanske vill bidra med argument varför ni inte lyssnar blint på sjukvården? Som kanske själva jobbar inom sjukvården och valt att inte vaccinera sig? Fast om ni skriver oanonymt så tänk på att ni riskerar att bli uppsökta och kanske blir av med jobbet...

Någon som alltså läser härinne som inte enbart litar på mantrat att: vaccin ger bara få och milda biverkningar som snabbt går över och det räddar liv världen över och det är osolidariskt att inte vaccinera sig och man är helt enkelt dum i huvudet om man överväger att inte vaccinera sig och alla små barn kommer dö om sjukdomarna kommer och alla föräldrar som inte vaccinerar sig och sina barn är mindre vetande och foliehattar och alla läkare som ordinerar något annat än läkemedel är kvacksalvare och.....*drar efter andan*.....och så vidare.

Eller är det bara jag och teflonskallar som läser här?
    Det här blir ju bara bättre och bättre. Ingen sjukvårdsanställd blir uppsökt och av med jobbet för att man uttalar sig negativt om vaccin på nätet. Du har läst för många konspirationsteorier.
Svar på tråden Boken "Vaccinationer: risker och skador"