• Anonym (Vad pågår)

Boken "Vaccinationer: risker och skador"

Läs den!!

Du kommer att känna dig så lurad...det gör jagSkrikandesGråter

• Svar på tråden Boken "Vaccinationer: risker och skador"
  • Anonym (Vad pågår)
    puss skrev 2014-05-11 10:59:41 följande:
    Men hjälp till att sprida polio och tbc för all del.
    Du har varit här förr, har du läst på lite nu och kan bidra med något konstruktivt i diskussionen?
  • puss
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-05-11 11:04:14 följande:
    Du har varit här förr, har du läst på lite nu och kan bidra med något konstruktivt i diskussionen?
    Begrep du inte vad jag skrev?
  • Anonym (....)
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-05-11 11:04:14 följande:
    Vad skriver du själv för konstruktivt gällande vaccinationers vara eller inte vara?
  • Anonym (Vad pågår)
    puss skrev 2014-05-11 11:05:45 följande:
    Begrep du inte vad jag skrev?
    Nä, jag måtte vara dum i huvudet, eftersom jag ifrågasätter din världsbildDrömmer Du får förtydliga.
  • Anonym (Vad pågår)
    Anonym (....) skrev 2014-05-11 11:09:49 följande:
    Vad skriver du själv för konstruktivt gällande vaccinationers vara eller inte vara?
    Har du ens läst tråden eller bara lösryckta meningar?
  • puss
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-05-11 11:11:36 följande:
    Nä, jag måtte vara dum i huvudet, eftersom jag ifrågasätter din världsbildDrömmer Du får förtydliga.
    Min världsbild? Oj, det var stora begrepp. Jag tror inte hela min världsbild bör redas ut precis här.
  • Anonym (Vad pågår)
    puss skrev 2014-05-11 11:15:11 följande:
    Min världsbild? Oj, det var stora begrepp. Jag tror inte hela min världsbild bör redas ut precis här.
    Jag personligen är inte intresserad av åsikter från människor där saker bara är svart eller vitt. För då behövs ju ingen diskussion egentligen?
  • puss
    Anonym (Vad pågår) skrev 2014-05-11 11:20:24 följande:
    Jag personligen är inte intresserad av åsikter från människor där saker bara är svart eller vitt. För då behövs ju ingen diskussion egentligen?
    Okej. Tack för att du meddelar. Åter till ämnet.
  • Anonym (Vad pågår)
    Anonym (-0-0-0-) skrev 2014-05-11 11:02:54 följande:
    www.sbu.se/upload/Publikationer/Content0/1/Va...
    Om du redan har gått igenom den här publikationen, vet du om referenserna som använts är ifrån källor där man har jämfört vaccinerade barn med tidigare totalt ovaccinerade? Alltså inte ett tidigare stick från någon spruta med syfte att påverka immunförsvaret? 
  • Anonym (Vad pågår)
    puss skrev 2014-05-11 11:23:00 följande:
    Okej. Tack för att du meddelar. Åter till ämnet.
    Tack!
Svar på tråden Boken "Vaccinationer: risker och skador"