Boken "Vaccinationer: risker och skador"
Läs den!!
Du kommer att känna dig så lurad...det gör jag
Läs den!!
Du kommer att känna dig så lurad...det gör jag
Statistik från ett utbrott i Frankrike:
wwwnc.cdc.gov/eid/article/19/3/12-1360_article
Det borde se liknande ut i jämförbara länder.
Statistik på andra effekter, inklusive senare död av följdproblem, i utvecklingsländer:
www.bmj.com/content/311/7003/481&referer=www.clickfind.com.au
Statistik angående mässlingen och hjärnhinneinflammation:
www.ncbi.nlm.nih.gov/pubmed/24865261
Grafer över insjuknande och antal vaccinerade:
www.who.int/immunization/monitoring_surveillance/burden/vpd/surveillance_type/active/measles/en/
Nu är det iofs du som har bevisbördan, inte jag, då det är du som påstår att nuvarande vetenskapliga konsensus är fel.
I sammanhang där det pratas om de infektionssjukdomar som det finns vaccin ämnat för, låter det som att hjärnhinneinflammation alltid är förknippat med hemska komplikationer och till och med döden, vilket det ju inte är.
På 1177.se står det: Oftast beror hjärnhinneinflammation på en virusinfektion, och de flesta som får sjukdomen blir helt friska efter några veckor."
Dessutom är det en mycket ovanlig komplikation av t.ex. mässling.
Här kan man rapportera biverkningar av läkemedel, inklusive vacciner:
e-service.lakemedelsverket.se/formservice/formUpload&sid=246F1A38DA6DDE43D5AC6AD4ED04047B3A43E5AA47BE998FACD8B00396CB1ECA54885B1F7F341E0EA53F2453DEA60252AA44709928E81B51B6F65EDBB6C4418A
I sammanhang där det pratas om de infektionssjukdomar som det finns vaccin ämnat för, låter det som att hjärnhinneinflammation alltid är förknippat med hemska komplikationer och till och med döden, vilket det ju inte är.
På 1177.se står det: Oftast beror hjärnhinneinflammation på en virusinfektion, och de flesta som får sjukdomen blir helt friska efter några veckor."
Dessutom är det en mycket ovanlig komplikation av t.ex. mässling.
Ytterligare exempel på några "anekdoter"...
www.independent.co.uk/life-style/health-and-families/thousands-of-teenage-girls-report-feeling-seriously-ill-after-routine-school-cancer-vaccination-10286876.html
Idag kom EMAs utåtande:
www.ema.europa.eu/ema/index.jsp&mid=WC0b01ac058004d5c1
" Review concludes evidence does not support that HPV vaccines cause CRPS or POTS "