• Moasmostermia

Då kör vi, försök till att de blir en bebis 2014.

Hej. Startar denna så får ni som vill hänga på under årets lopp. Har pcos , min sambo och jag gör första försöket nu. börja idag med proimolut nor. Sedan blir de pergotime. Får se när den blir. Ser fram emot detta och hoppas att någongång under 2014 få ett plus som resulterar i en bebis 2015. Bara att hoppa in under årets lopp. Följa varandra och se hur allt utvecklar sig. Hej så länge!

• Svar på tråden Då kör vi, försök till att de blir en bebis 2014.
  • linda2345
    ceebee skrev 2014-06-06 17:36:37 följande:
    Jag har uppfattat det som att de ger ett definitivt svar, om man har fått spökstreck t.ex. så är det ju svårtolkat på ett vanligt test. Men jag har ingen erfarenhet av det.

Kan ju nämna att jag testade mig imorse, och det fanns ett superdupersvagt spökstreck...alltså nästan helt omöjligt att se men jag frågade maken om han såg nåt och det gjorde han! Han har aldrig tidigare sett nåt gravtest. Man fick liksom vinkla det och kunde då skönja strecket, men det syntes inte på håll liksom. Så nu är det mäkta nervöst...men jag vågar verkligen inte hoppas på nåt... Tänkte att jag skulle testa varje dag nu tills nåt annat händer för det är ju bra om det finns ett positivt test även om det skulle bli ett tidigt missfall eftersom maken är under utredning. Det skulle ju kväva alla misstankar om att det skulle vara nåt fel på honom.

Åh va roligt:) alltså. Ser man något så är det ju något som händer. Hade aldrig själv någonsin fått ett ända utslag överhuvudtaget, så när man börjar se streck så är det något annorlunda i kroppen som händer. Håller verkligen tummarna:) blev strecket starkare efter att tiden gått ut?:)
  • ceebee
    linda2345 skrev 2014-06-06 21:10:31 följande:

Åh va roligt:) alltså. Ser man något så är det ju något som händer. Hade aldrig själv någonsin fått ett ända utslag överhuvudtaget, så när man börjar se streck så är det något annorlunda i kroppen som händer. Håller verkligen tummarna:) blev strecket starkare efter att tiden gått ut?:)
    Ja jag hoppas det är roligt. Ska testa imorgon bitti och se om det blivit starkare eller om det syns öht. Jag stod och tittade på det lääänge innan jag vågade fråga maken...trodde jag inbillade mig att jag såg nåt. Fy vad jobbigt det är att inte veta!

Hur har det gått för dig då linda2345? Har du testat nåt mer eller väntar du till söndag?
  • linda2345

ceebee skrev 2014-06-07 01:02:55 följande:
    Ja jag hoppas det är roligt. Ska testa imorgon bitti och se om det blivit starkare eller om det syns öht. Jag stod och tittade på det lääänge innan jag vågade fråga maken...trodde jag inbillade mig att jag såg nåt. Fy vad jobbigt det är att inte veta!

Hur har det gått för dig då linda2345? Har du testat nåt mer eller väntar du till söndag?

Gör så! Testa varje dag och jämför. JA, det är jätte jobbigt att inte veta. Man vill bara att man ska få ett rakt besked, antingen är man gravid eller inte. Jag testade mig imorse, men inte med mitt digitala. vill få ett rätt så tydligt streck innan jag gör det. Men imorse var strecket tydligare än igår,.. ÅH kan man tolka detta som ett plus?

• ceebee
    linda2345 skrev 2014-06-07 07:45:55 följande:

Gör så! Testa varje dag och jämför. JA, det är jätte jobbigt att inte veta. Man vill bara att man ska få ett rakt besked, antingen är man gravid eller inte. Jag testade mig imorse, men inte med mitt digitala. vill få ett rätt så tydligt streck innan jag gör det. Men imorse var strecket tydligare än igår,.. ÅH kan man tolka detta som ett plus?

Ja jag hade gjort det! Grattis!!!

Tror dock att både jag och maken var förvirrade igår för idag syns det ingenting... Rynkar på näsan Vet inte vad jag ska tro om gårdagens test...kan det ha varit nåt fel på det eller syns det alltid nåt litet svagt streck kanske... Jag lär aldrig få veta.
  • 28ochbarnlös
    Moasmostermia skrev 2014-06-05 11:41:36 följande:
    Nytt vul idag cd 18. Slemhinnan såg bra ut med inga äggblåsor som växt. Hoppet har lämnat mig och gömt sig. Ska tillbaka igen på tisdag men känner verkligen inget hopp. Känner mig totalt värdelös som kvinna. De kör semesterstängt fr.o.m. Fredag nästa vecka så över sommaren blir de att göra allt för att bli av med ett x antal kg. Sedan efter sommaren ska jag börja med sprutor. :/. Någon som gjort de?
    Tråkigt! Försök att träna så ofta du kan! Det är det bästa för våra pcos-kroppar!
    ceebee skrev 2014-06-07 07:53:52 följande:
    Ja jag hade gjort det! Grattis!!!

Tror dock att både jag och maken var förvirrade igår för idag syns det ingenting... Rynkar på näsan Vet inte vad jag ska tro om gårdagens test...kan det ha varit nåt fel på det eller syns det alltid nåt litet svagt streck kanske... Jag lär aldrig få veta.
    Jag hade testat igen imorgon. Hormonerna går lååångsamt uppåt och din urin kan ju vara mer eller mindre utspädd från dag till dag.

• 28ochbarnlös
    linda2345 skrev 2014-06-07 07:45:55 följande:

Klart det är positivt Skrattande
  • linda2345
    28ochbarnlös skrev 2014-06-07 09:07:56 följande:
    Klart det är positivt

Härmed förklarar jag mig gravid! :)
  • linda2345
    ceebee skrev 2014-06-07 07:53:52 följande:
    Ja jag hade gjort det! Grattis!!! Tror dock att både jag och maken var förvirrade igår för idag syns det ingenting...  Vet inte vad jag ska tro om gårdagens test...kan det ha varit nåt fel på det eller syns det alltid nåt litet svagt streck kanske... Jag lär aldrig få veta.

Jag har aaaaaldrig varit med om att negativa test visar ett litet streck. Mitt test i onsdags var svagare än i måndags. Men tror de beror på att jag va uppe å kissade ett par gånger den natten. Pröva testa igen! Och med ett annat märke kanske?:) jag tror det är något på gång:)
  • EnBoll
    Moasmostermia skrev 2014-06-05 11:41:36 följande:
    Nytt vul idag cd 18. Slemhinnan såg bra ut med inga äggblåsor som växt. Hoppet har lämnat mig och gömt sig. Ska tillbaka igen på tisdag men känner verkligen inget hopp. Känner mig totalt värdelös som kvinna. De kör semesterstängt fr.o.m. Fredag nästa vecka så över sommaren blir de att göra allt för att bli av med ett x antal kg. Sedan efter sommaren ska jag börja med sprutor. :/. Någon som gjort de?

Då är det samma resa som väntar oss efter sommaruppehållet då, då börjar vi också med sprutor..
  • Moasmostermia

Då får vi hålla tummarna att de funkar för oss med de. Cc

EnBoll skrev 2014-06-07 20:40:09 följande:
    Då är det samma resa som väntar oss efter sommaruppehållet då, då börjar vi också med sprutor..

Svar på tråden Då kör vi, försök till att de blir en bebis 2014.