• Moasmostermia

Då kör vi, försök till att de blir en bebis 2014.

Hej. Startar denna så får ni som vill hänga på under årets lopp. Har pcos , min sambo och jag gör första försöket nu. börja idag med proimolut nor. Sedan blir de pergotime. Får se när den blir. Ser fram emot detta och hoppas att någongång under 2014 få ett plus som resulterar i en bebis 2015. Bara att hoppa in under årets lopp. Följa varandra och se hur allt utvecklar sig. Hej så länge!

• Svar på tråden Då kör vi, försök till att de blir en bebis 2014.
  • Gweny

Ja uch denna väntan hela tiden! Nåt nytt hela tiden. Idag är det 49 dgr sen senaste mens. Så frustrerande att kroppen är helt ur fas.

• 28ochbarnlös

äl+7 idag och denna eviga väntan för att få reda på om det blivit något.....Det enda positiva just nu är att min träning börjar ge resultat på vågen. Nästa månad skiter vi i allt vad behandling heter och drar till medelhavet istället. Vem vet, pergon kanske har efterverkningar så jag får en äl ändå den månaden? Någon som har erfarenhet av det?

• Gweny
    28ochbarnlös skrev 2014-05-29 16:25:37 följande:
    äl+7 idag och denna eviga väntan för att få reda på om det blivit något.....Det enda positiva just nu är att min träning börjar ge resultat på vågen. Nästa månad skiter vi i allt vad behandling heter och drar till medelhavet istället. Vem vet, pergon kanske har efterverkningar så jag får en äl ändå den månaden? Någon som har erfarenhet av det?
    vad bra kämpat med din träning, blir en härlig belöning med medelhavet då.    Får själv vänta till semestern innan vi rymmer fältet ett tag.
  • Gweny
    JAG ÄR GRAVID!!!!  :-O smile2.gif   Är helt i chock!! 

Vi hade slutat hoppats, väntade på behandling ju!!  Igår när jag letade efter en sak, så hittade jag ett gravtest, testade mest för skoj skull, då mensen uteblivit läänge, som den gjort innan i många månader. Nästan med en gång dök det upp ett plus!! Jag fattade ingenting, vaa?? Helt chockad jag och sambon, så i morse sprang vi iväg och köpte ett digitalt!!!  Hur är det möjligt, efter 1års kämpande??? Måtte det gå bra nu.

• lindavik
    Gweny skrev 2014-05-31 10:58:00 följande:
    JAG ÄR GRAVID!!!!  :-O smile2.gif   Är helt i chock!! 

Vi hade slutat hoppats, väntade på behandling ju!!  Igår när jag letade efter en sak, så hittade jag ett gravtest, testade mest för skoj skull, då mensen uteblivit läänge, som den gjort innan i många månader. Nästan med en gång dök det upp ett plus!! Jag fattade ingenting, vaa?? Helt chockad jag och sambon, så i morse sprang vi iväg och köpte ett digitalt!!!  Hur är det möjligt, efter 1års kämpande??? Måtte det gå bra nu.

Men ååååååh grattiiiiiiis Gweny!!!!!!!!!!
    Håller tummarna för att allt går bra nu!!! Kram.
  • EnBoll
    Gweny skrev 2014-05-31 10:58:00 följande:
    JAG ÄR GRAVID!!!!  :-O    Är helt i chock!! 

Grattis! Så roligt!
  • Gweny
    28ochbarnlös skrev 2014-06-01 15:53:44 följande:
    Men oj grattis Gweny! Va skönt och helt utan behandling eller någonting!
    Tack!! Ja vi trodde inte ens det var möjligt, helt otroligt. Det enda som jag ändrat är att jag försökt äta lågkolhydrat-kost. LCHF-liknande. Läste att det kunde påverka negativt för ägglossning med för mycket kolhydrater och socker. LÄst om andra som lyckats pga av det. Så var värt att testa iallafall. Plus att jag behöver gå ner lite i vikt med.
  • ceebee

Men det är ju helt fantastiskt Gweny! Stoooort grattis!!! Kan inte förstå lyckan att få reda på det sättet! Hjärta

Svar på tråden Då kör vi, försök till att de blir en bebis 2014.