• Moasmostermia

Då kör vi, försök till att de blir en bebis 2014.

Hej. Startar denna så får ni som vill hänga på under årets lopp. Har pcos , min sambo och jag gör första försöket nu. börja idag med proimolut nor. Sedan blir de pergotime. Får se när den blir. Ser fram emot detta och hoppas att någongång under 2014 få ett plus som resulterar i en bebis 2015. Bara att hoppa in under årets lopp. Följa varandra och se hur allt utvecklar sig. Hej så länge!

• Svar på tråden Då kör vi, försök till att de blir en bebis 2014.
  • 28ochbarnlös
    Moasmostermia skrev 2014-05-19 20:27:48 följande:
    Aha okejs. Något som dr skriver ut?
    nix det finns på nätet
  • 28ochbarnlös
    EnBoll skrev 2014-05-19 20:18:41 följande:
    Hej tjejer!!
    Nu blir det nya tag här, är på cd 1 idag så på onsdag börjar jag en enkelkur pergo, sist tog jag ju bara en halv, som det inte blev någon ägglossning på.
    Sen ska jag på vul på cd 9, känns verkligen i tidigaste laget (?) Men det måste bli då för sen blir det sommarstängt på mottagningen.
    Ååå vad jag hoppas på denna kur!!! Har ingen lust att sitta och vänta på att mottagningen sks öppna efter sommaruppehållet för att få ny behandling! Måste lyckas nu smile1.gif
    ja det är tidigt, men förhoppningsvis är du en av de som får ägglossning cd 14 och inte 19 som jag Skrattande
    när jag går på vul cd 12 har jag bara äggblåsor på 12 mm, men det viktigaste är ju att man ser att det inte blir för många ägg.
  • EnBoll
    28ochbarnlös skrev 2014-05-19 20:53:12 följande:
    ja det är tidigt, men förhoppningsvis är du en av de som får ägglossning cd 14 och inte 19 som jag

när jag går på vul cd 12 har jag bara äggblåsor på 12 mm, men det viktigaste är ju att man ser att det inte blir för många ägg.

Jag hoppas att de går att se nått vettigt då :) hoppas sååå mycket på denna kuren nu :)

Hur går det för dig??:)
  • 28ochbarnlös

Är på cd 17 och äl-test visar positivt idag, så jag har nog själva Ägglossningen imorgon eller på torsdag. Så det är nu det gäller. Men så har vi gäster som ska sova över imorgon (är det inte typiskt det händer aldrig i vanliga fall haha)

• EnBoll
    28ochbarnlös skrev 2014-05-20 17:35:27 följande:
    Är på cd 17 och äl-test visar positivt idag, så jag har nog själva Ägglossningen imorgon eller på torsdag. Så det är nu det gäller. Men så har vi gäster som ska sova över imorgon (är det inte typiskt det händer aldrig i vanliga fall haha)

Haha typiskt men det ordnar sig nog ändå!!
  • lindavik
    28ochbarnlös skrev 2014-05-20 17:35:27 följande:
    Haha, vad typiskt! Ungefär samma scenario här; när jag hade äl kunde inte sambon prestera så bra och dagen efter äl åkte han till Norge på utbildning (händer aldrig). hahah. Vi får fortsätta kämpa. ;)
  • 28ochbarnlös

Haha alltid kommer något i vägen. Jag hoppas det har funkat ändå. Har ändå lyckats ha sex varje dag nu så det är bara lite tur som gäller...men på måndag kan jag titulera mig 29 och barnlös :(  Tiden springer iväg....

• lindavik
    28ochbarnlös skrev 2014-05-23 14:31:14 följande:
    Haha alltid kommer något i vägen. Jag hoppas det har funkat ändå. Har ändå lyckats ha sex varje dag nu så det är bara lite tur som gäller...men på måndag kan jag titulera mig 29 och barnlös :(  Tiden springer iväg....
    Det får vi verkligen hoppas att det har gjort. :)
  • Lindulf

Hej!

Jag har pcos och jag har ingen ägglossning själv alls. Om 3 dagar börjar jag äta enkelkur pergo! Ska bli kul att se hur det går för alla här! Hejja oss :)

Svar på tråden Då kör vi, försök till att de blir en bebis 2014.