• Moasmostermia

Då kör vi, försök till att de blir en bebis 2014.

Hej. Startar denna så får ni som vill hänga på under årets lopp. Har pcos , min sambo och jag gör första försöket nu. börja idag med proimolut nor. Sedan blir de pergotime. Får se när den blir. Ser fram emot detta och hoppas att någongång under 2014 få ett plus som resulterar i en bebis 2015. Bara att hoppa in under årets lopp. Följa varandra och se hur allt utvecklar sig. Hej så länge!

• Svar på tråden Då kör vi, försök till att de blir en bebis 2014.
  • 28ochbarnlös

Det är egentligen för tidigt att testa (äl+11) men vad tror ni? Är det ett spökstreck? Har aldrig fått något på mina andra graviditetstest. Alla visade ett streck förra cykeln.

• Gweny
    ceebee skrev 2014-06-02 08:44:00 följande:
    Men det är ju helt fantastiskt Gweny! Stoooort grattis!!! Kan inte förstå lyckan att få reda på det sättet! 

Tack så mycket! ! Ja det är helt otroligt!!
  • Gweny
    28ochbarnlös skrev 2014-06-02 09:30:39 följande:
    Det är egentligen för tidigt att testa (äl+11) men vad tror ni? Är det ett spökstreck? Har aldrig fått något på mina andra graviditetstest. Alla visade ett streck förra cykeln.

Jag ser ett streck från min mobil iallafall. Spännande!
  • ceebee
    28ochbarnlös skrev 2014-06-02 09:30:39 följande:

Jag ser också ett! Åh vad spännande!!
  • 28ochbarnlös

Fick streck igen nu på kvällen men vågar inte tro på det förrän det blir starkare. Måste kanske köpa ett digitalt ändå...

• Gweny
    28ochbarnlös skrev 2014-06-02 20:37:02 följande:
    Fick streck igen nu på kvällen men vågar inte tro på det förrän det blir starkare. Måste kanske köpa ett digitalt ändå...
    Jaa, klart du måste köpa ett digitalt nu!!
    Gör som jag, sprang iväg så fort det öppnade på morgonen och köpte det. Håller tummarna!
  • 28ochbarnlös

Vill inte slösa mer pengar på tester haha...jag får nog ha is i magen och vänta till bim om några dagar. Till dess har jag i alla fall hoppet uppe Glad. Finns det inte en risk att digitala tester visar negativt så här tidigt? Det är ju trots allt bara äl+11

• linda2345

Testade med minipris-testers graviditetstest imorse. Då min mens är en dag sen (bm+1) fick ett svagt svagr streck inom 5 minuter. Testade även igår och då blev det inget streck förens efter tiden gått, och då blev det kraftigare och kraftigare. Men som sagt det var efter dessa 5 minuter. Så de testet är ju inte till förlitligt. Har någon av er erfarenhet av dessa tester?

Försökte ladda upp en bild ( med mobilen) men de går inte.

• ceebee
    linda2345 skrev 2014-06-03 12:02:48 följande:
    Testade med minipris-testers graviditetstest imorse. Då min mens är en dag sen (bm+1) fick ett svagt svagr streck inom 5 minuter. Testade även igår och då blev det inget streck förens efter tiden gått, och då blev det kraftigare och kraftigare. Men som sagt det var efter dessa 5 minuter. Så de testet är ju inte till förlitligt. Har någon av er erfarenhet av dessa tester?
    Försökte ladda upp en bild ( med mobilen) men de går inte.
    Men åh! Vad är det som händer??? Glad Verkar ju som att plussen fullkomligt trillar in!
    Hade jag varit som ni (28ochbarnlös + linda2345) hade jag köpt ett digitalt test nyss! Flört

Vill så gärna testa, men har ingen som helst koll på varken äl eller bim denna cykel...tror tyvärr att allt är förskjutet rätt rejält. Om man ska gå på mina föregående cykler det senaste halvåret så är jag på äl+12 idag... Man kan ju hoppas att det är nåt smittsamt i den här gruppen, och att alla plötsligt plussar på löpande band. Skrattande
  • Gweny

Ja väldigt vad lovande det ser ut! Är det solen och våren som bidrar tro? håller tummarna hårt för er!!

Svar på tråden Då kör vi, försök till att de blir en bebis 2014.